Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    59
    Auto
    Cinquecento 900

    Tyl w bravo nie hamuje na noznym.

    Z moim autem nigdy chyba nie bede narzekal na brak wrazen.Dopiero co uporalem sie z pompka paliwa to dzisiaj na przegladzie okazalo sie ze tyl nie hamuje na noznym.Na recznym tez bylo slabo ale z tym sie juz uporalem-cylinderki byly zablokowane.Teraz reczny jest brzytwa ale na noznym dalej nie hamuje.Winne bedzie chyba cos pod samochodem-w okolicach tylnej kanapy pod spodem auta przewody gdzies wchodza ale nie wiem gdzie.Przy naciskaniu hamulca wlasnie stamtad wydobywa sie dziwny dzwiek-taki jakby pisk/gwizd.Pedal hamulca ogolnie jest bardzo szmatlawy.Co ciekawe przy naciskaniu na hamulec na zaciagnietym recznnym wszystko jest ok-pedal taki jak powinien byc i nie ma tego pisku.Doradzcie mi co to moze byc bo musze sie z tym uporac a mam niewiele czasu zeby machnac przeglad.Ogolnie przod brzytwa tyl na recznym teraz tez,w bebnach wszystko jest ok-cylinderki odpowiednio poczyszczone/nasmarowane. szczeki i bebny sprawdzone .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    korektor siły hamowania. Jeśli jest, to możliwe, że to on jest sprawcą zamieszania

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    59
    Auto
    Cinquecento 900
    Tak wlasnie powiedzial mi diagnosta ze albo korektor albo zapieczone cylinderki.Cylinderki juz zrobilem.Teraz pytanie jak do tego korektora sie dobrac.W ktorym miejscu on sie znajduje i co z nim zrobic?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    korektor siły hamowania jest zamocowany na tylnej belce. Wstawiam link z forum tempra.org
    http://forum.tempra.org/topics50/nap...go-vt11113.htm Jest tam instrukcja naprawy i takie tam.
    A tu drugi link do tematu o tym korektorze. http://forum.tempra.org/topics50/bra...yl-vt18561.htm

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    59
    Auto
    Cinquecento 900
    Korektor juz znalazlem, oczywiscie dzwignia zapieczona.Zostala wyczyszczona i nasmarowana porzadnym smarem.Teraz chodzi jak zloto.Teraz musze jeszcze wyregulowac ten korektor bo sprezyna jest luzna i dalej tyl nie hamuje.Juz znalazlem jak to zrobic-pelny bak 50 kg na tyle i naciagnac sprezyne sila 55N.Jutro zrobie tak jak pisze i zdam relacje.Teraz jeszcze pytanie co do regulacji recznego-jak to ugryzc?Do czego sluza takie jakby rozporki miedzy szczekami w bebnach?

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał CONRADO
    Do czego sluza takie jakby rozporki miedzy szczekami w bebnach?
    To są samoregulatory. Służą do te, żeby przytrzymać okładziny jak nabliżej bębna. Gdy okładziny się zużywają rośnie odstęp między nimi, a bębnem. Samoregulator powinien tą różnicę niwelować.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 kwiecień 2010
    Skąd
    limanowa
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Marea 19jtd 110
    jak samoregulatory nie chodzą to nie bedzie recznego,albo sie juz rozlecialy

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    59
    Auto
    Cinquecento 900
    Wlasnie te samoregulatory chodza idealnie, nie sa ani troche zardzewiale i ogolnie wygladaja bardzo dobrze.Czyli reczny reguluje sie sam i nie ma tam nic do roboty?


 

Podobne tematy

  1. Tył hamuje MOCNIEJ niż przód
    Napisany przez venomek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 26-04-2022, 13:13
  2. [ukł. hamulcowy] Nie hamuje
    Napisany przez gremlas na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-09-2010, 20:49
  3. [ukł. hamulcowy] Tył hamuje bardziej niż przód
    Napisany przez Lipstein na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-07-2010, 14:42
  4. hamuje silnikiem podczas przełączania na gaz
    Napisany przez pizmak na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-11-2009, 19:57
  5. [ukł. hamulcowy] Najpierw hamuje tył auta
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-09-2009, 18:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo jak hamuje

brava szczeki slabo hamuja

brak hamulcow z tylu bravo

nie hamuje brava

bravo slabo hamuje

reczny hamuje nozny nie

nie ma hamulca noznego tylnego fiat bravo

brak hamulcow brava

fiat brava slabo hamuje tyl

fiat brava brak hamulcow z tylu

luzna sprezyna korektora

fiat bravo brak hamowania z tylu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl