Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT

    Temat związany z chiptuningiem

    Witam, ostatnio naktnąłem się na taka oferte na Allegro:
    http://www.allegro.pl/item610964453_...tdci_cdti.html

    Jezeli chodzi o cene to 800 złotych za to chca, jest tez mozliwosc testu przez 14 dni. Co o tym myslicie?? Jak to cenowo wyglada?? Facet pisał, ze silnik i podzespoły nie ulegną zmianie trwałosci, wszystko pozostanie jak dotychczas. Miał ktos kiedys z tym do czynienia?? Czy te 25 KM przypuscmy duzo odzwierciedli w rzeczywistosci????
    Jakie parametry ma fiacik bravo 1,9jtd, chodzi mi o nm????
    Czy to co pisze w aukcji jest do konca prawda????
    Prosze o konkretne odpowiedzi....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Teoretycznie ma to prawo działać. A to ile zyskasz mocy i czy dużo mocniej silnik nie będzie się zużywał zależy od kondycji tego co masz pod maską oraz umiejętności i doświadczenia tunera.
    Co do momentu to koło 200Nm, nie pamiętam dokładnie.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Ja zrobiłem to w Lanosie ładnych pare lat temu ponieważ poradzili mi to w ASO. Auto miało wtedy 12 tyś km. Teraz ma 163tyś km. i poza ostatnimi świrowaniami nie było żadnych problemu. Silnik się nie zużywa bardziej(przynajmniej w moim przpadku), pali mniej od seri o ok 1.5l a moc ma podniesioną ze 100KM do 120KM. Różnica jest bardzo wyczuwalna.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Świrował czyli co konkretnie?? A co do spalania to przy spokojnej jeżdzie jest mniejsze a co z troszke szybszą jazda????
    Może ktoś zna gdzie na ślasku robią taki zabieg coś taniej niz moj przykład????

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2009
    Skąd
    Krasnosielc
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    na allegro oferuja taki niby chip tuning do bravo ale do spalinek.. i podobno nic nie daje

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    456
    Auto
    Opel Zafira 1.8
    Rocznik
    2008
    Najlepszy chiptuning jest jak się samemu podjedzie do warsztatu zajmującym się tymi sprawami, a oni ułożą mapę dla silnika, takie boxy sprzedawane na allegro.pl to praktycznie nic innego jak oporniki, albo mini-kompy przekłamujące komputer

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Mi nie chodzi o te oporniki nic nie dajace, to co Wam pokazałem jest na zasadzie zmienienia org oprogramowania w kompie samochodu, zmieniajac parametry itd. To jest raczej pewne, wszystko pokazuja testy na koncu... W koncu 14 dni mozna sprawdzac to co zrobia.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    po prostu wgrywają Ci nową mapę wtrysku do kompa i cała filozofia. możesz to zrobić w profesjonalnej firmie typu VTG za połowę tej kwoty... I nie jest to żaden chiptuning. Lepiej wrzucić typowego chipa wpinanego w instalację. Kolega to robił w MultiJecie (140KM ==> 176KM) i to dało rzeczywiście odczuwalne skutki...
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  10. #9
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Albercik
    Lepiej wrzucić typowego chipa wpinanego w instalację.
    Lepiej od czego, od nowego softu? żarty sobie chyba stroisz .... Taki szajs wpinany w instalke jeszcze szczególnie niebezpieczny dla silników z CR bo podnosi na stałe ciśnienie w railu i możesz załatwić pompę wysokiego ciśnienia.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    typowy chip jest
    1 - droższy (najczęściej)
    2 - zawodny
    3 - najczęściej nie daje tego co obiecuje producent
    stary i zły

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Hmm czyli lepiej wziąść się za podniesienie parametrów za posrednictwem portu w samochodzie, nie wpinac rzadnych dziadostw mam rozumiec?? Ta cena, niewiem czy te 800 złotych jest aktrakcyjne, czy szukac cos dalej, jak na razie nic w śląskim nie znalazłem, moze słabo szukałem...

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    tu masz firmę http://www.vtech.slask.pl
    no ale ceny do niskich nie należą
    stary i zły


 

Podobne tematy

  1. Pierwszy temat - test ;)
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 12-11-2013, 07:11
  2. Felgi i Opony Wszystko na temat
    Napisany przez Sasz82 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 05-04-2010, 22:24
  3. Jak rozwiązany jest wentylator w TD?
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 10-05-2009, 23:54
  4. Opinie na temat Fiata Bravo
    Napisany przez GrandMagic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-01-2009, 13:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

vtg chiptuning marea 1.6

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl