Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2010
    Skąd
    jasło
    Postów
    7
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018
    Ja w swoim Brava tez miałem problemy z włączeniem biegu jedynki i wstecznego to musiałem tylko wyregulować linkę od sprzęgła i było wszystko ok.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał seba_999
    Ja mam w moim "zmęczoną" dwójke. Trzeba bardzo uważać, mało kiedy przy predkości >20 km/h wchodzi bez zgrzytu.
    Ja nie powiem, że u mnie jest idealnie, bo 2 też zgrzyta, ale od czasu kiedy zauważyłem, że "dwójeczka" gorzej wchodzi to przy zmianie z 1 nie wrzucam 2 na siłę tylko delikatnie (tak samo przy redukcji) i nie mam problemów ze zgrzytaniem, trzeba po prostu wyczuć skrzynie.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2010
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    123
    Auto
    Brava SX 1.2 16V
    Wiesz... u mnie też tak na początku było. Oduczyłem się nawyku wpojonego mi na kursach na prawko, że 200 metrów przed manewrem przy 50 km/h już była dwójka. Ale teraz tokurde najczęściej muszę redukować do 3 a nie do 2, żeby nie zgrzytało i silnik ma wtedy ciężko...

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    40
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999
    Witam, żeby nie zakładać kolejnego tematu podłączę się po ten. Mam problem z wbiciem 4 biegu. Na początku było tak, że jak jechałem to nie mogłem przejść z "3" na "4" - nie mogłem wbić tego czwartego biegu, jakby coś blokowało jego wbicie. Chwilę później wszystko wracało do normy, by za jakiś czas sytuacja powtórzyła się znowu. W tej chwili w ogóle nie mogę już wbić "4". Także jazda wygląda tak że z "3" przechodzę od razu na "5". Problem dotyczy tylko i wyłącznie 4 biegu - jak na razie. Gdzie szukać przyczyny? W wybieraku, linkach, a może kończy mi się skrzynia? Sprzęgło działa dobrze według mnie. Nie ma żadnych wycieków ze skrzyni. Proszę o rady

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    9
    Auto
    brava 1,6
    podczas normalnej jazdy wszystkie biegi wchodza ok!!! bez zgrzytów. problem jest stojąc w korku, w gorące dni!!! najpierw blokuje sie jedynka, następnie nie jestem w stanie wrzucić żadnego biegu, pozostaje pobocze i godzina czekania, aż wszystko ostygnie.
    poziom oleju w skrzyni jest w normie.

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał Arsen
    Witam, żeby nie zakładać kolejnego tematu podłączę się po ten. Mam problem z wbiciem 4 biegu. Na początku było tak, że jak jechałem to nie mogłem przejść z "3" na "4" - nie mogłem wbić tego czwartego biegu, jakby coś blokowało jego wbicie. Chwilę później wszystko wracało do normy, by za jakiś czas sytuacja powtórzyła się znowu. W tej chwili w ogóle nie mogę już wbić "4". Także jazda wygląda tak że z "3" przechodzę od razu na "5". Problem dotyczy tylko i wyłącznie 4 biegu - jak na razie. Gdzie szukać przyczyny? W wybieraku, linkach, a może kończy mi się skrzynia? Sprzęgło działa dobrze według mnie. Nie ma żadnych wycieków ze skrzyni. Proszę o rady
    synchronizator Panie kolego.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    40
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999
    Myślałem , że to jednak nie będzie to. Jutro jadę do mechnika i zobaczymy co on powie.

    Więc jestem po wizycie u mechanika. Na pewno problem nie tkwi w zewnętrznych mechanizmach. Jutro jeszcze będzie próba zajrzenia do niej na tyle na ile będzie pozwalał otwór w skrzyni po odkręceniu dekielka tuż przy lewym kole i lekkim opuszczeniu skrzyni.

    Czy do tego silnika będzie pasowała jakaś inna skrzynia plug&play np z jakiejś Alfy? czy lepiej będzie naprawiać tą skrzynię którą mam czy rozglądać się za inną używaną? Pytanie na razie hipotetyczne


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. potrzebuje pomocy-sprzęgło czy skrzynia biegów?
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-12-2018, 02:31
  2. [skrzynia biegów] Biegi nie chcą wchodzić.
    Napisany przez -pawlo111 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-06-2014, 21:43
  3. Skrzynia biegów
    Napisany przez marek041 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 06-03-2011, 19:52
  4. [skrzynia biegów] demontaż skrzyni biegów
    Napisany przez aronbos na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-10-2010, 21:12
  5. [skrzynia biegów] kończy mi się sprzęgło :(
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-08-2008, 17:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava problem z biegami

fiat bravo problem z biegami

K2 MATIC opinie

skrzynia biegow fiat brava 1.4

fiat marea problem z biegami

problem z biegami fiat marea

fiat marea problem biegami

marea problem z biegami

fiat bravo problemy ze skrzynia

fiat brava zgrzyt przy wstecznymzablokowalo mi skrzynie biegow w fiacie paliofiat siena problem z pierwszym i wstecznymproblemy z biegami fiat bravobrava 1.2 nie wchodza biegifiat tipo biegi nie wchodza biegifiat bravo synchronizator
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl