Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo

    [silnik] Bravo 1.6 16V 99r. nierówna praca silnika, kangurze

    Witam !!!

    Mam taki problem iż moja bravka po odpaleniu zaraz gaśnie trzeba trzymać noge na gazie żeby odpaliła jedynie jak jest silnik ciepły na zimnym odpala normalnie. Gdy dojeżdzam do skrzyżowania wciskam sprzegła auto gaśnie, gdy zmieniam bieg z 1 na 2 dziura w gazie. Strzela z rury po odpalneniu gdy dodaje gaz jakby sie dusił. Jeden mechanik stwierdził że jest zawór wypalony na gławicy drugi stwierdził że gławica na 100% sprawna. pow że silnik jest sprawny technicznie problem leży po stronie elektryki ale też rozkłada rece. przewody wymienione, cewka, sonda takze, komputer sprawny wtryski również. Auto jeździło na gazie teraz na gazie chodzi jakby na 3 cylindrach brak mocy. Nie wiem co robić !!! Pomocy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie napisales czy byles na diagnostyce komputerowej, chociaz skoro wymieniales sonde i sprawdzales komputer, to zapewne tak. zadnych bledow? jesli tak, to pozostalo sprawdzic na innej stacji diagnostycznej innym softem, a pozniej myslec co dalej. a na jakies podstawie mechanicy wydali opinie nt. glowicy? na sluch? wiesz, ja mialem problemy z cewka. auto nie palilo na wszystkie gary, kangurzylo itd. pojechalem do mechanika, ktory stwierdzil na sluch, ze silnik ok. tydzien pozniej autem nie dalo sie jechac, a Multidiag wylapal blad cewki. wymienilem i problem zniknal. mechanicy tez ludzie, moga sie mylic.
    gasniecie silnika przy dojezdzie do skrzyzowania, to temat rzeka. mialem tak kiedys w Polonezie szwagra. kumpel pogrzebal cos przy rurze dolotowej powietrza (gdzies przy lapaczu powietrza) i problem zniknal. ale tak jak napisalem, powodow moze byc wiele. a jak tam rozrzad, ustawiony prawidlowo??

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Problemy z odpalaniem mogą być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury silnika.
    Jeśli chodzi o to gaśnięcie to także może być wina CPW [ostatnio dużo osób z tym się boryka]

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo
    2 razy był silnik sprawdzany ciśnieniowo bo na jedym tłoku była zbyt niska kompresja niby a drugi mechanik także sprawdzał ciśnieniowo i stwierdził iż na wszystkich tłokach jest taka sama kompresja. Cewka nowa Valeo. Świece także, termostat też wymieniony w zeszłym roku. Jest jeszcze jedna rzecz która zauważyłem jak silnik chodzi na wolnych obrotach to delikatnie mryga podświetlanie licznika może to ma jakiś związek. Komputer nie pokazuje właśnie żadnych błedów. Aha dodaje że na gazie wogóle nie chce jeździć. Brakuje mocy na Lpg. Chodzi jak jakiś stary traktor. Jeszcze jedno a z kad te delikatne strzelanie z rury wydechowej przy dodaniu gazu tylko czasami jakby swiece mu zalewało?

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał Mariusz26
    Jest jeszcze jedna rzecz która zauważyłem jak silnik chodzi na wolnych obrotach to delikatnie mryga podświetlanie licznika może to ma jakiś związek
    W tym wypadku sprawdź sobie ładowanie akumulatora przez alternator.

    Wykręcałeś świece sprawdzałeś czy nie są zalane?
    Sprawdź jeszcze ten czujnik temp silnika.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo
    Świece sprawdzone nie zalewa. Alternatora nie sprawdzałem. A samochód nie odpala tylko wtedy gdy jest nagrzany, a mianowice trzeba mu trzymac noge na gazie w chwili odpanania bo inaczej zapali i zgaśnie. A co do czujnika temp to w którym miejscu sie znajduje?

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    W okolicy termostatu i jest połączy z ECU.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo
    A za co jest odpowiedzilny silniczek krokowy może on nawala? A w tym modelu jest razem z przepustnica jak sprawdzic czy jest dobry?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Tak, ale wydawało mi się, ze go sprawdzałeś. Silniczek krokowy możesz wyczyścić, a przepustnice, sprawdzić multimetrem/omomierzem jej parametry.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2011
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo
    I wszystko śmiga. Przepustnica była zawalona i silniczek krokowy nie chodził. Poczyściłem wszystko i jest OK dzieki za pomoc.


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Bravo 2.0 HGT
    Napisany przez FrytaMan na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 26-04-2014, 15:15
  2. [silnik] Blokady wałków rozrządu do silnika 1,6 16V
    Napisany przez WWL na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 03-09-2011, 14:43
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-12-2008, 15:42
  4. [wycieraczki] Ciągła praca tylnej wycieraczki
    Napisany przez dk8211 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-10-2008, 17:48
  5. [CLIP] Przypadkowe gaśnięcie silnika, zła jego praca
    Napisany przez miszko na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-01-2008, 20:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nierowna praca silnika 1.2 fiiat brava na gazie

silnik krokowy fiat brava 1.6 16v

nierowna praca silnika fiat brava

brak mocy nierowna praca silnikafiat stilo

brawa 1.6 16v chodzi jak traktor i strzela

nierowna praca przy silnika fiat 16 16v

silniczek krokowy fiat bravo 1.6

mocy fiat brava obroty rowno chodza

brava 1.6 16v nierowna praca

brava 1.6 nierowna praca

silniczek krokowy fiat brava 1 6 16v lokalizacja

fiat bravo 1 6 16v swieci

silnik krokowy fiat brava 1.6

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl