Wykonać następujące operacje:
1. Sprawdzić, czy kluczyk wyłącznika zapłonu znajduje się w położeniu STOP, a następnie odłączyć zacisk bieguna ujemnego (-) akumulatora.
2. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa z filtra paliwa, po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
3. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa do zbiornika po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
4. Odłączyć przewód łączący elektrowtryskiwacze z kolektorem powrotnym paliwa, po stronie kolektora powrotnego paliwa.
5. Odkręcić śruby i wyjąć przewód kolektora powrotnego paliwa po uprzednim odłączeniu od kolektora przewodu powrotnego paliwa z pompy ciśnienia.
6. Oczyścić pompę wysokiego ciśnienia używając produktów do czyszczenia na zimno i osuszyć sprężonym powietrzem.
7. Odłączyć złącze elektryczne od regulatora ciśnienia paliwa.
8. Odkręcić śruby mocujące regulator ciśnienia paliwa.
9. Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i wyjąć go.
10.Usunąć zanieczyszczenia znajdujące się na otwarciu pompy ciśnienia i w szczelinach na powierzchni.
11.Przed zamontowaniem regulatora ciśnienia paliwa sprawdzić, czy pierścień uszczelniający metalowy (1a), pierścień uszczelniający czarny lub zielony (1b) i pierścień uszczelniający wspornika biały nie są uszkodzone i umieszczone prawidłowo.
12.Nasmarować wszystkie pierścienie uszczelniające czystym olejem napędowym.
13.Umieścić regulator ciśnienia paliwa w gnieździe na pompie ciśnienia.
14.Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia paliwa w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i nacisnąć do momentu zetknięcia powierzchni połaczenia.
15.Ustawić prawidłowo regulator ciśnienia paliwa.
16.Dokręcić z wymaganym momentem śruby regulator ciśnienia paliwa /0.8 ÷ 1.0 daNm/
17.Podłączyć złącze elektryczne do regulatora ciśnienia paliwa.
18.Połączyć zacisk ujemny (-) akumulatora