Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009

    Przeładowanie silnika -JTD

    Witam.Od jakiegoś czasu mam zamułkę w okolicach ~2800rpm a na piątym biegu silnik jest ospały.Zrobiłem wczoraj logi i wygląda na to że w momencie zmułki ECU przykręca turbinę bo ciśnienie doładowania jest za duże.
    Macie może jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje
    Chodzi oczywiście o moje auto czyli o silnik 186.A6.000 CF3 110KM.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    przytarta geometria w turbinie, uszkodzony elektrozawór sterujący turbiną, uszkodzone (nieszczelne) przewody podciśnieniowe.

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Marcin turbinę wyciągałem już kiedyś bo mechanicy stwierdzili właśnie zapieczone kierownice spalin (przy innej awarii) Zna ktoś jakiś sposób sprawdzenie overboost-a bo w ciemno nie bardzo mam ochotę kupować.Przewody podciśnieniowe też mam wymienione na nowe.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    trudno powiedzieć jak sprawdzić. ostatnio wymieniałem w alfie bo też fisiował jak się auto nagrzało. a turbinka świeżo czyszczona była. wymieniony i autko odzyskało wigor.
    a tu znalazłem jakiś opis na czyszczenie: http://motoryzacja.kustosz.net/Stilo...-overboost.pdf

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    W sobotę jak będzie chwila to go rozbiorę i zobaczę co w overbooście piszczy
    Dzięki Marcin.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 

Podobne tematy

  1. Błąd p0236 i przeładowanie turbiny
    Napisany przez gazar89 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-02-2013, 19:28
  2. Problem ze wskaźnikiem temp. silnika i przełączniki do otwierania szyb
    Napisany przez Galileush na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-12-2012, 12:35
  3. Bravo - brak mocy i przeładowanie
    Napisany przez fredfm na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2010, 19:26
  4. Rozważania teoretyczne dotyczące przełożenia silnika
    Napisany przez maciejka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-02-2010, 11:01
  5. przełożenie silnika
    Napisany przez Norbi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-02-2009, 23:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przeladowanie silnika

1.9 jtd 16v przeladowanie turbo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl