Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    ŁÓdź
    Wiek
    49
    Postów
    1
    Auto
    marea 2,4 jtd
    Rocznik
    09.1999

    problem z połączeniem Marea 2,4 jtd

    problem, połączeniem ,Marea 2,4 jtd komputer nie widzi auta za to widzi abs i air bag



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    41
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    w którym miejscu sie podłaczałeś?

    pod maską czy w środku auta?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    104
    Auto
    Fiat Stilo 2.4
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał krzysj1 Zobacz post
    komputer nie widzi auta za to widzi abs i air bag
    nie [COLOR=#ff0000]komputer tylko interfejs[/COLOR] a po drugie wypadało by się podzielić czym podłańczasz się pod auto


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    34
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Ja mam inny przypadek. Łączy z ABS a z pozostałymi trzema kostkami nic! Dysponuję kompem DELPHI DS150E (nigdy z niczym nie było problemu połączyć)

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2012
    Skąd
    piotrków tryb.
    Postów
    23
    Auto
    marea wekeend 1.9JTD 110 ELX CF3
    tu bardziej chodzi jakim interfejsem ,programem i z jaką kostką i gdzie się ona znajduje ,bo model kompa to raczej większego znaczenia tu nie ma .

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    34
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    tego nie wiem (świeży sprzęt zakupiony, bo wcześniej sprawdzony na różnych autach w tym miedzy innymi marea). Model podany to cały interfejs z programem diagnostycznym (instalowanym na kompa) obslugujacym wszystkie auta. Jeśli potrzebujesz info to looknij w necie jeśli możesz bo nie bardzo wiem o co chodzi.
    tak wygląda program i interfejs (nazwa taka sama jak sprzętu) http://europe.delphi-dso.com/manuals..._Additions.pdf

    aha oczywiście dedykowana do niego przejsciówka do fiat 3 pin z kablami ( "+" , "-" )

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    55
    Auto
    Fiat Brava 1,2 16v
    Kolego napisz po prostu jak podłączasz auto - czy przez wtyk OBD czy przez adapter 3-pinowy pod maską. Wtedy będziemy mogli Ci spróbować pomóc.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2012
    Skąd
    piotrków tryb.
    Postów
    23
    Auto
    marea wekeend 1.9JTD 110 ELX CF3
    z tego co Rutekm napisał to interfejs z linku (wygląda na ODB z blukonektem i 3 pin do fiata ,nie wypowiem się bo nie znam tego sprzętu ,ja używam FES 2,6 + kable od Viakena i nie ma problemu marea z OBD2 , punto 1 na 3 pin i fejs od gazu.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    34
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał mariusz026pt Zobacz post
    wygląda na ODB z blukonektem i 3 pin do fiata
    Tak, jak kolega zauważył, OBD2+ przejsciowka na 3 pin (z dwoma kablami dodatkowymi "plus" i "minus"). Pod maską mam 3 kostki + 1 w środku. Od strony kierowcy na kielichu- ABS- i tu połącza, od pasażera na kielichu- nie łączy, trzecia za przednią lampą od strony kierowcy- nie łączy, czwarta pod schowkiem- nie łączy. Pisząc nie łączy mam na myśli sprzwdzenie połączenia z ECU, poduszkami, klimą (do takich sterowników usiłowałem się podłączyć w każdej z wtyczek)

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    55
    Auto
    Fiat Brava 1,2 16v
    Kolego Rutekm ciekawego sprzętu używać. Oprogramowanie wygląda jak te w Autocomie.
    Co do połączenia to jeżeli przejściówka 3-pin jest z dwoma krokodylkami to można w sumie wykluczyć uszkodzenie gniazd. To pewnie kwestia głowicy. Musiałbyś spróbować tak jak kolega Mariusz026pt pisze - fes i viaken. Chociaż ja kiedyś z fesem i viakenem też miałem problem z marea 1,9D. Niestety wtedy kolega z Autocomem był na wyjeździe.
    Z tym podłączeniem jest bardzo różnie. Mój kolega ma dwa Autocomy - starszy tym głowicy (czerwony) i nowy. Ostatnio z Saabem 9-3 2005 1,9 nowa głowica nie chciała się połączyć. A stara głowica czerwona połączyła się bez problemu....
    Z ciekawości zapytam - kolega ile taka przyjemność jak te Delphi obecnie kosztuje?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Poprawka.
    Pierwsze danie miało brzmieć "...ciekawego sprzętu używasz."

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    34
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Dokłanie nie wiem, bo to sprzęt mojego wujka (ma warsztat) moge spytać dokładnie ale z tego, co pamiętam 8500 interfejs z programem+ 300 pln komplet przejściówek. Oczywiście trzeba zaopatrzyć się w laptopa (ciekawe czy stworzą coś na tableta). Z mojej strony polecam, oprogramowanie bardziej czytelne i czasami lepiej wyposażone niz w np. KTS w tej cenie.
    A wracając do sprawy, czyli muszę probować na innym sprzęcie, tak? Może jakaś pigułka z witaminką? w downloadzie dostępny jest coś na ELM327 (mam stary, gdzieś leży w szpargałach) i do tego może jakiś fiatECUscan? Czy zgłosić się lepiej do kogoś, kto ma to gotowe? Chodzi mi o to, żeby też to używać a nie tylko odczytac jednorazowo i zapłacic pare pln a sam dalej nic nie mam.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    49
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Ja mam ,ale mailem nie przejdzie. Masz Skypa lub coś w ten deseń?
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2012
    Skąd
    piotrków tryb.
    Postów
    23
    Auto
    marea wekeend 1.9JTD 110 ELX CF3
    jest tu na forum do pobrania FES 2,6 z witaminką . połączenie z silnikiem prawy kielich w komorze silnika ,poduchy w kabinie za schowkiem pasażera pewnie kabel w kolorze żółtym co do wtyczki to nie wiem ,jak coś to podaj namiary to spróbuje ci wysłać na pocztę. powodzenia daj znać jak poszło


 

Podobne tematy

  1. problem z połączeniem z ecu
    Napisany przez jozek na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-01-2014, 21:13
  2. Problem z połączeniem kablem KKL do ABS
    Napisany przez irqus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-09-2013, 19:11
  3. Problem z połączeniem interfejsu
    Napisany przez vidi na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-08-2013, 12:37
  4. Problem z połączeniem interfejsu
    Napisany przez vidi na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-08-2013, 12:37
  5. [radio] problem z podłączeniem
    Napisany przez Basti na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-12-2011, 15:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

delphi ds150e nie laczy sie z bravo 1 6 16v

autocom problemy z polaczeniem fiat air nag

kabel Delphi fiat

Delphi problem z fiatem

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl