Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Skarszewy
    Postów
    15
    Auto
    Brava 1.6 ELX 16v

    Problem z odpowietrzeniem ukł. chłodzenia.

    Witam. Mam problem z moją Bravką. Mianowicie wymieniałem niedawno chłodnicę wody. Zalałem świeżym płynem i zacząłem 'książkowe' odpowietrzanie. Tzn na uruchomionym silniku nawiew na max. Odkręciłem odpowietrz. przy chłodniczce i trzymałem obroty w ok 3-3,5 tys. Sporo czekałem aż wyleci płyn. Zabieg powtórzyłem na odpowietrz. na chłodnicy. Zeszło chyba z 15 min zanim zamiast kłębów pary zaczął lecieć płyn. Fajno, ciepło leciało z nawiewu. Ok myślę odpowietrzone a tu du.pa. Po jeździe próbnej wskazówka temp zaczęła 'tańczyć', z nawiewu zaczęło lecieć zimno. Myślę pogonie go do odciny i znów jakby wszystko wróciło do normy tzn temp na środku i ciepło z nawiewu. Jak tylko przestałem ją kręcić to wróciło wszystko do punktu wyjścia ;(. Powtórzyłem zabieg odpowietrzania na zaworkach i dalej to samo. Więc moje pytanie co może być przyczyną tej rzeczy? Jakaś mega poduszka powietrza? A może pompę szlak trafił i tylko na wysokich przepycha? Chyba że upg walnęło Qrde mam jeszcze Hondę i takie coś nie jest tam nawet do pomyślenia . Ahh te włoskie inżynierki Pozdrawiam i z góry dzięki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    A ja myślę że nie odpowietrzyłeś nagrzewnicy.

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Sprawdziłeś poziom płynu na rozgrzanym? mocno się cofa do góry?
    Pokuś się o jeszcze jedno odpowietrzenie na spokojnie bez przygazówek, jazdy do odcinki itp.
    Możesz stanąć pod lekkim wzniesieniem, i odkręć też korek na początek od wlewu płynu. Jeśli upg strzeliło to ubywa Ci płynu, masz olej w nim, bądź masło pod korkiem, ale to pewnie wiesz.
    Pompa ile ma nalatane? warto zmieniać przy rozrządzie co 65-70 tys.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Problem układ chłodzenia brava 1,2 16V 99r
    Napisany przez Arant na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 12-02-2018, 21:51
  2. Problem z odpowietrzeniem sprzęgła.
    Napisany przez uaz555 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-04-2013, 15:45
  3. Znowu problem z uk chłodzenia
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 17-04-2009, 21:38
  4. problem z uk chłodzenia
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 22-03-2009, 20:20
  5. [ukł. chłodzenia] Problem z układem chłodzenia Brava 1.2 16v
    Napisany przez tomek_36 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-03-2009, 22:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak odpowietrzyc uklad chlodzenia fiat marea

odpowietrzanie fiata brava

odpowietrzenie fiata bravo

bravo 1.6 16v problem z odpowietrzeniem

fiat bravo odpowietrzanie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl