Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002

    musze sie Wam pochwalic :D

    O toz bylem dzisiaj chipowac moja marlenke i powiem krotko. Pierwszy test wykazal 113KM przy 4078 obr/min i 214 Nm przy 2980 obr/min. Zgral koleszka program i poszedl. Przyszedl po 40 minutach wgrywa program i wjezdza na rolki i co....Wyszlo 155KM przy 4252 obr/min i 336 Nm przy 2629 obr/min. Rakieta jak trzeba!! Co Wy na to?? nie mam niestety skanera ale wieczorem sprobuje zrobic zdjecia i wstawie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    No to ładnie, ładnie, teraz to prawdziwy Szerszeń Wrzuć jeszcze wykres z hamowni
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  4. #3
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Teraz czekać jak za miesiąć albo dwa podniesiesz lament że dwumas i sprzęglo się wysrało No ale może nie będzie tak źle, pokaż wykresik jak rozłożony jest moment i pochwal się gdzie i ile ta przyjemność

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    przed:

    po:

  6. #5
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Nie widze tego po....


    edit.

    Dobra widze

    No całkiem nieźle tylko czego takie fale na wykresie a nie mniejwięcej prosta linia. No i czemu drugi pomiar na innym biegu?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    nie znam odp na Twoje pytanka moge tylko powiedziec ze ten dolek miedzy 2800 a 3000 obr to slizgajace sie sprzeglo Moze i przez t[color=red]o[/color] sprzeglo wykresik jest nie rowny
    [kom:d78884f81c]Proszę pisać poprawnie[/kom:d78884f81c]

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    szerszenjtd, moją opinię znasz
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    powiem szczerze ze tunerowiec byl zaskoczony ze z tego silnika wyciagnie 155KM i 336Nm. Ja mu mowie "wkoncu CF3 tam siedzi 8)" Zreszta ja tez bylem zaskoczony bo mi na poczatku powiedzial ze 145 KM to bedzie ciezko wyciagnac Co do sprzegla to kupuje nowe i zanosze do Radzikowskiego. Chip montowalem w Kreatorze Mocy a przyjemnosc ta to koszt 1250zl

  10. #9
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    No no pozazdrości takiego szerszenia 1200zł to niby nie tak dużo za taką frajdę ale ze sprzęgłem to już troszkę wyjdzie niestety. Mam nadzieje, że wszystko dobrze będzie śmigać bo taki przyrost mocy to już coś.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Ładnie ładnie, tylko pozazdroscić, a o sprzęgle to akurat nie nowość że poddaje się przy takim przyroście w stajni. Na autokąciku jest kolega co ma podobnie zrobioną brave to adoptował do niej sprzęgło z 2,4 wogóle żeby jakoś to jeździło. Ale jak wzmocnisz serie to też powinno latać. I pamiętaj żeby od dołu samego nie butować bo dwumas w krótkim czasie załatwisz bo od 1800obr/min masz niezłego kopa.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    Jak bylem u Radikowskiego to powiedzial ze mnie to wyjdzie miedzy 500 a 700zl to jeszcze nie jest tak strasznie, a wrazenia sa co najmniej super

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2008
    Skąd
    Torzym
    Postów
    529
    Auto
    fiat bravo 1.9td
    szkoda że nie ma takiej firmy u mnie i że nie robią do TD

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    Hipo to co on tam wykombinowal zeby te sprzeglo z 2.4 weszlo?? Dwmumasu nie mozna od 2.4 tez wsadzic??

    a i jeszcze mi powiedzcie czy moge sie zlapac ze swiatel ze marea 2.0 20V i zeby wstydu nie bylo czy raczej nie probowac??

  15. #14
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał szerszenjtd
    Hipo to co on tam wykombinowal zeby te sprzeglo z 2.4 weszlo??
    Obudowe sprzęgła musiał podpiłować z tego co pamiętam i koło zamachowe podtaczać.

    Cytat Napisał szerszenjtd
    a i jeszcze mi powiedzcie czy moge sie zlapac ze swiatel ze marea 2.0 20V i zeby wstydu nie bylo czy raczej nie probowac??
    Mozesz smiało próbować napewno nie bedziesz z tyłu dymu wąchał

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Cytat Napisał szerszenjtd
    czy moge sie zlapac ze swiatel ze marea 2.0 20V i zeby wstydu nie bylo czy raczej nie probowac??
    Dobra,dobra ty tak Szerszeniu nie hulaj...zrobimy jakiegoś wieczornego spota i się zobaczy jak to twoje pudełko lata
    Fiat Bravo GT JTD 2000r


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 19-12-2014, 10:08
  2. Wachacze tylnie-czy musze ustawiać zbieżność po wymianie?
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 12-04-2010, 18:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1 9jtd wykres z hamowni

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl