Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: LPG  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2008
    Skąd
    Brzeźnica
    Postów
    41
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v + LPG

    LPG

    Witam.
    Mam takie pytańko jak u was zbiera sie auto na Lpg chodzi mi o obroty bo u mnie takie normalne obroty łapie tak od 2000-2500 (brat też miał podobie przy Passacie), (a gaz mam na wielopunkcie BRC) poprostu żeby tak normalnie jechać trzeba na biegu dojść do 3000 i zmienic bieg też tak macie? Jest mozliwość tak ustawić żeby autko ciągneło "od zera" nie wiem czy to opłacalne zwiekszy zapewne się spalanie ale zapytać zawsze można



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2008
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    32
    Auto
    Marea Weekend 1.6 SX
    Wymień filtr gazu... Potem ustaw prawidłowo instalację... Silnik benzynowy bez turbo nigdy nie ma max momentu od zera... To nie diesel... on dopiero od ok 2700 zaczyna żyć
    Ja mam 1,6 16V z sekwencją STAG200 (5miesięczną) i też tak jest ze od zera czyli 800rpm do 2700 jest "spokojny"... To samo miałem w innych autach z LPG na wtrysku(z krokowym ,a nie na śrubie)... Za dużo paliwa nie znaczy że będzie dobrze... Raczej jeszcze gorzej...

  4. #3
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    UUU Panie jakieś przyzwyczajenia z silnika diesla ?
    To jest benzyna i ew gaz, tu trzeba zmieniać biegi na wysokich obrotach, a najlepiej za pkt max Nm.
    Nie zamulasz silnika, silnik wkręcony na obroty szybciej się rozpędza, spala (przewala) mniej sosu, a gdy mulisz na niskich obrotach to sosu idzie dużo, a przyspieszenia prawie nie ma.
    Przykładowo ja zmieniam biegi tak
    I- do 4k RPM V=~30km/h
    II - do 3,5k RPM V=~45km/h
    III - do 3k RPM V=~50km/h
    i gdy jadę dłuższy kawałek zapinam IV i przy prędkości 55km/h mam ~2200 RPM, ale żeby przyspieszyć wrzucam III.
    Twój silnik lubi wkręcone obroty, zmieniaj biegi przy takich prędkościach jak ja, a zobaczysz że nie będzie nic mulić, spalanie nie wzrośnie, jazda stanie się przyjemniejsza.

    Tą regułę stosuje się do większości silników zasilanych noPB lub LPG.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    242
    Auto
    fiat marea weekend 1.6 16V+LPG
    zadnych takich przypadlosci nie zauwazylem moze zeby bylo lepsze przyspieszenie to o ok 200obr wiecej go podkrece ale jak na Pb i na LPG jezdze tak samo system NICOLAUS z ElpiGazu
    byl CC700 teraz
    marea weekend 1.6 16V+LPG

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2009
    Skąd
    ŚWIDWIN
    Postów
    7
    Auto
    FIAT MAREA WEEKEND 2.0 20V
    dokładnie tak jak pisze kolega.ja mam 2.0 20v na benzynce co prawda,ale te silniki tak maja.przy obrotach rzedu do 3500-4000 sa spokojne,niektórzy to nazywaja dziura,niekyórzy twierdza,ze silnik jest ospały,ale przy wkrecaniu na wyzsze obroty on sie budzi.idzie do przodu jak szarlatan.powyzej 3500 obrotów dostaje dobrego kopa.nie ma co zamulac.z pedałem gazu pewniej i odwazniej

    [size=2][ Dodano: 2009-05-09, 11:12 ][/size]
    no oczywiscie z umiarem i granica rozsadku.bo po co deptac do podłogi?pózniej panewki sie obracaja razem z wałem korbowym
    ....BEZ PODPISU...


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo marea zmieniam biegi do 2000 spalanie

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl