Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    kalisz
    Postów
    16
    Auto
    fiat bravo 1.9td100

    korektor siły hamowania-naprawa

    Witam
    Mam zapieczony korektor siły hamowania z tyłu w Bravo bez abs-u.Czy da się go zregenerować we własnym zakresie i co ewentualnie było by do tego zabiegu potrzebne?
    Kiedyś widzałem na allegro sprzedawce który srzedawał zregenerowane te korektory ale obecnie nie ma tych aukcji,może ktoś z Was ma do niego jakiś namiar?
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    A co się dzieje z tym korektorem, za mocno czy za słabo tył hamuje. W warunkach domowych raczej tego nie zregenerujesz. Samo wymontowanie go to masakra. Przeważnie nie da się odkręcić żadnego przewodu hamulcowego.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Na forum tempra jest chłopak, który się zajmował regeneracją tych korektorów. Jak chcesz, to mogę dać ci namiar na niego. Nie wiem, czy to ten sam co z allegro, ale ponoć dobrze robił.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    kalisz
    Postów
    16
    Auto
    fiat bravo 1.9td100
    Cytat Napisał Jelcyn Zobacz post
    Na forum tempra jest chłopak, który się zajmował regeneracją tych korektorów. Jak chcesz, to mogę dać ci namiar na niego. Nie wiem, czy to ten sam co z allegro, ale ponoć dobrze robił.
    Jak możesz to daj namiar na tego kolege.
    Co do korektora to jest zacięty w jednej pozycji i tylne hamulce są bardzo słabe prawie nie ma ciśnienia w cylinderkach.
    Właśnie obawiam się tego że podczas demontażu korektora nie da się odkręcić rurek od niego.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Jeśli masz zamiar sam demontować kolektor, to na parę dni przed demontażem dobrze popsikaj końcówki przewodów np. WD-40, lub Rusolventem .
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  7. #6
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Wysłałem mu info, jak sam się nie odezwie w tym temacie, to będę informował co i jak.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Jeśli masz zamiar sam demontować kolektor, to na parę dni przed demontażem dobrze popsikaj końcówki przewodów np. WD-40, lub Rusolventem
    No i oczywiście naprawdę dobry klucz do przewodów hamulcowych tyle że tam są dwa rozmiary śrub więc i dwa klucze będą potrzebne.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    gozdzik77, słyszałem, że już się dogadałeś z kolegą meter przez bbmt?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    kalisz
    Postów
    16
    Auto
    fiat bravo 1.9td100
    Jelcyn
    Dzięki za zainteresowanie.Nie wiedzaiałem że chodzi o teko samego człowieka z bbmt.Info od niego właśnie dostałem i myślę że sie dogadamy.
    Ale świat jest mały a internet to potężne narzędzie.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    14
    Auto
    Fiat
    Rocznik
    1999
    Witam
    Przy hamowaniu jedno koło tylne hamuje za mocno(blokuje się) cylinderki są ok, czy może to być korektor ??

  12. #11
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Korektor siły hamowania raczej osłabia siłę przy odciążonej osi tylnej .Sprawdź czy nie jest zapowietrzony układ . Co nie oznacza ,że korektor jest sprawny.
    Może być np zapieczony w wersji otwartej nie ograniczającej siły hamowania.
    Ostatnio edytowane przez KOBRA ; 28-09-2014 o 14:49

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2011
    Skąd
    Grzegorzew
    Postów
    86
    Auto
    Fiat Uno 1.0 FIRE
    Rocznik
    2000
    Lub po prostu korektor jest zapieczony, a to jedno kolo ma wyższa siłę hamowania (lepiej okładzina dociska) i dlatego się blokuje.


 

Podobne tematy

  1. Korektor siły hamowania
    Napisany przez qwerty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 25-11-2013, 14:29
  2. Korektor siły hamowania Odratowanie
    Napisany przez damian150 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-03-2011, 21:01
  3. [ukł. hamulcowy] korektor siły hamowania
    Napisany przez lehoo84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-09-2009, 18:48
  4. [ukł. hamulcowy] Korektor siły hamowania
    Napisany przez tom444 na forum Punto
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-09-2009, 08:11
  5. korektor siły ham bravo oraz wahacze przód
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-09-2009, 23:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

naprawa korektora sily hamowaniaregeneracja korektora hamowaniakorektor hamowania naprawademontaz korektora hamowania mareakorektor hamowania bravakorektor hamowania marea

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl