problem 1.
Świeci się kontrolka od ABS i hamulca- Płyn hamulcowy jest.
problem 2.
Czasem podczas jazdy mrugnie kotrolka od wtrysku i auto tak jakby przestawalo dosawać paliwo, przegazowanie pomogło i dalej poszło ładnie.
problem 1.
Świeci się kontrolka od ABS i hamulca- Płyn hamulcowy jest.
problem 2.
Czasem podczas jazdy mrugnie kotrolka od wtrysku i auto tak jakby przestawalo dosawać paliwo, przegazowanie pomogło i dalej poszło ładnie.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
podepnij pod komputer. to chyba najprostsze rozwiązanie aby sprawdzić co jest grane.
Witam mialem podobny problem z kontrolka od wtrysku, bylem w serwisie na kompie, nie znalezli problemu - twierdzili ze to wina instalacji lpg, wymienilem swiece i przewody rowniez bez zmian.... okazalo sie ze cewka zaplonowa siadla, po wymianie wszystko ladnie chodzi ale to dotyczy 1.6 benzyny nie wiem jak w dieslach pozdrawiam
Jeśli chodzi o problem drugi to albo złapałeś jakiś syf z baku i troszkę Twój silniczek się zakrztusił albo pompa paliwa łapie już zadyszkę...
Drugi problem komputer, albo obejrzyj auto od dołu czy nie urwałeś przewodu od ABS, sprawdź na mokrym czy ABS działa, jak działa to podepnij pod koma i będziesz wiedzieć wszystko(jak dobrze pójdzie)
Hehe wiedze że jednak kolega ewoluował z 4 na 5 garków pod maską
A co do reszty to tak:
Standard w 2,4TD, zje**ny przekaźnik od załaczania silnika pompy ABS, trzeba pruć centralkę ABS i go wymienić albo jesli uda Ci się tanio kupić to zmienić całą pompe. Ja to samo mam, póki co olałem temat bo mimo lampki ABS działa.Napisał wojo985
Wymień filtry po pierwsze, jesli usterka zacznie się powtarzać to obstawiałbym zabrudzony egr który należy wyczyścić i nie zaślepiać bo w 2,4TD uzyskasz muła.Napisał wojo985
U mnie świeci się tylko kontrolka ABS, włącza sie kiedy chce nie ma reguły.
Dodatkowo występuje słyszalne w kabinie buczenie, buczy czasem nawet po wyłączeniu auta. Pomaga ponowne uruchomienie.
Abs oczywiście działa.
Olałbym temat za radą Hippo ale to buczenie jest wk@#$%jące.
Myślicie, że winą za to zło także można obarczyć ten przekaźnik i jedyną radą jest prucie centralki?
Myślałem że znajduje się on w skrzynce koło akumulatora razem z bezpiecznikiem ABSu ten 60A chyba...
Na buczenie jest rada ... klepnąć w centralkę czymś to się pompa wyłączy bo przekaźnik zwiera i smiga pompa na okrągło. Spróbuj stuknąć jakims kluczem w centralke z góry to zobaczysz ja woże kawałek pręta i jak się nie wyłaczy to puk go i już cisza Niestety nie mam kiedy zabrać się za wymiane przekaźnika bo w grę wchodzi później jeszcze odpowietrzanie hamulców itp.Napisał megatron
A ja Wam powiemk tak: ABS mi nie działa(przypomnę świeci się kontrolka od ABS'u i Hamulca) a co do mrugania "marchewki" to znowu się wczoraj tak działo ale wybadałem temat i chyba będzie pedał gazu do wymiany bo to się dzieje jak delikatnie wcisnę pedał, zaświeca się wtedy wtrysk a auto nie reaguje, wciskam pedał głębiej kontrolka gaśnie a silnik wchodzi na obroty.
[size=2][ Dodano: 2008-11-08, 20:40 ][/size]
No tak wyszło wydawało mi się że różnicy wielkiej nie będzie w samej dynamice ale jestem bardzo mile zaskoczony spalanie też nie wiele większe niż 1.9 do pół litra więcej.Napisał Hipo
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Jeśli świeci "ABS" i nie działa to coś się gryzie. Najbardziej prawdopodobne, że czujnik się urwał ale w Foce kiedyś miałem tak, że po wymianie łożysk z przodu na nieoryginalne, ale dobre zmieniki ABS nie działał i świeciła się kontrolka. Myślałem, że coś popsułem przy montażu ale kumpel z serwisu Forda powiedział, że niektóre Foczki tak maja i nie lobią nieoryginalnych części. Po ponownej wymianie na oryginał wszystko działało bardzo dobrze.
ABS działa, to jest najlepsze w całej sytuacji więc czujniki odpadają.
Czy Ty wogóle czytasz to co pisze w topicu ? usterka o której mowa jest znana i występuje bardzo często szczególnie w 2,4TD bo tam jest centralka Lucasa. Żadne czujniki ani inne pierdoły tylko przekaźnik siedzi.Napisał szela
[size=2][ Dodano: 2008-11-09, 19:30 ][/size]
Zapomniałem dodać że marchewka może się w 2,4 też palić jak świece żarowe będą kaput
ABS świecił bo czujnik miał luz na zwrotnicy, jakiś pseudo mechanik przekręcił śrubę,
MARCHEWKA bo wąż od przepływomierza do turbiny miał dziurę i dostawał lewe powietrze i wypluwało błąd.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Dobrze że problemu rozwiązane dbaj o wozik bo 2,4 to wdzieczna maszyna nie to co jakieś czterogarnkowce ..
heheheh no a jak! "Gertruda" to moje oczko w głowie
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Czyli miałem racje że coś z czujnikami, a nie przekaźnik ??