Hej
Proszę o opinie czy silniczek 2.0 20V 155 lubi instalacje gazową ( sekwencja), jeśli tak to jaką/jakiej firmy polecacie.
Nie chce montować badziestwa, tak więc proszę o podpowiedź które sekwencje są najlepsze.
Dzięki
Hej
Proszę o opinie czy silniczek 2.0 20V 155 lubi instalacje gazową ( sekwencja), jeśli tak to jaką/jakiej firmy polecacie.
Nie chce montować badziestwa, tak więc proszę o podpowiedź które sekwencje są najlepsze.
Dzięki
marin81, najleprze są włoskie
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
a najbardziej popularna w polsce oczywiście wloska to TARTARINI bez problemu w razie awarii każdy podejmie się naprawy ja osobiscie mam NICOLAUS prawie bez problemowy pisze prawie bo nie kazdy decyduje sie w nim grzebac-nawet wymiana filtra to problem musialem przejechać 4 gazownikow dopiero 5 sie zdecydowal niestety w polsce nadal sa problemy ze sterownikami do tego systemu ale nie zawiódł mnie jak narazie
byl CC700 teraz
marea weekend 1.6 16V+LPG
ok, ale czy te silniki dobrze tolerują gaz... ??
Dzwoniłem dziś do paru gazowników i żaden nie widział przeciwskazań do zamontowania sekwencji.
Dwóch poleciło mi BRC PLUG & DRIVE
Jeden LOVATO
Coś jeszcze brać pod uwagę?
edit1:
Pisząc te silniki oczywiście miałem na myśli 2.0 20v 155
marin81, fiaty ogólnie dobrze znoszą zasilanie gazem, o ile instalka jest dobrze wyregulowana. Obie firmy które napisałeś są dobre, a BRC nawet bardzo dobra.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
takze polecam BRC znana marka i ceniona od lat niema zadnych problemow z czesciami ,sterownikami kompa prosty ukladzik
byl CC700 teraz
marea weekend 1.6 16V+LPG
Polecam instalację sekwencyjną STAG3000. Szczególnie do silników z plastikowym kolektorem ssącym. Użytkuję taką w Marei 1,6 16V '99 od ponad roku i w ogóle nie zauważam jej istnienia (bardzo porównywalne spalanie w porównaniu do zasilania benzyną, znikomy spadek mocy). Jestem zwolennikiem "gazowania" aut jedynie przez profesjonalistów z doświadczeniem i z wykorzystaniem odpowiednich układów. Sekwencje obecnie nie kosztują tyle co jeszcze kilka lat temu. Dlatego z własnego doświadczenia polecam i pozdrawiam.
a ile kosztowały kiedyś??Napisał pavloalpin
Za BRC do mojego silniczka krzyczą 3600zł ...
Lovato jest włoska ale nie najlepsza. Landi Renzo jest instalacją godną polecenia. Ale nigdy w życiu nie założyłbym podtlenku LPG do Fiata. A szczególnie do najpiękniejszego silnika w EU, czyli 2.0 R5 20V. To się profanacja nazywa trzeba było 1.6 kupić, to by mniej palił. Miałem w SC 1.1 gaz i nigdy więcej gazu do fiata.
pozdro
P.S. !!!!!!LPG = ENGINE KILLER !!!!!!
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Napisał AlbercikAlbercik, niewiem jakie miałes przygody z LPG, moze gazowników masz do du..... silniki Fiata bardzo dobrze znoszą zasilanie LPG wiem bo mam juz drugiego na LPG, a jesli uwazasz, ze LPG zabija silnik, to znaczy sie sie za przeproszemniem gów.... znasz na LPG.Napisał Albercik
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Dzwoniłem dziś do ALMA Gaz we wrocławiu i tam np. odradzali mi BRC, twierdząc że sie psuje.
Polecali mi za to STAG300... co wy na to?
Wyczytałem też że wtryski Valteka są lipne a tam własni etakie montują, reduktor Lovato...
Bardzo dobryNapisał marin81
Niewiem dokładnie jak jest, ale ja mam własnie Valteka i narazie jest okNapisał marin81
DobryNapisał marin81
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
takie pytanko:
a czy duży przebieg ok 260tyś km może mieć jakiś negatywny wpływ na działanie gazu.
Tyczy się to Volvo V70 2,4 .
dzieki
Poniekąd bo przebieg ma wpływ na kondycje silnika a od niej zależy jak będzie sprawować się gaz. Jeśli silnik działa bez zarzutu. Jest dobra kompresja, nic się nie poci, układ chłodzenia sprawny. Nie dochodziło w przeszłości do przegrzania to powinno być dobrze.
[color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].