Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000

    dziwna wtyczka wisząca pod zderzakiem

    Witam. Dzisiaj zauważyłem, że na dole pod zderzakiem wisi dziwna mała wtyczka. Wydaje się być zaślepiona chociaż głowy do końca nie daję. Zlokalizowałem, że te kable wychodzą z całej wiązki, która rozgałęzia się pod rurą idącą do filtra powietrza także kiedy stoimy przodem do silnika to z prawej strony blisko nas. Czy to jest jakaś wolna wtyczka czy powinna być gdzieś wpięta? Bo nie zauważyłem żeby coś nie działało albo działało nieprawidłowo w samochodzie. Dodam, że przy wtyczce jest zaciśnięta specjalna opaska, która umożliwia przypięcie kabla na zatrzask żeby tak jak w moim przypadku żeby nigdzie nie poleciał w niepożądane miejsce.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Q..
    Q.. jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    51
    Postów
    170
    Auto
    Alfa spider 2.0 TS , fiat 500 1.2 , focus mk3 1.6
    Rocznik
    2003 & 1995 & 2013
    Zasilanie do halogenów.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2008
    Skąd
    Gostyń
    Postów
    241
    Auto
    Fiat Marea ELX 1.6 16V
    podepnę się pod temat.

    Czy halogeny są odpalane tym samym włącznikiem co światło przeciwmgielne tylne, czy powinien być osobny włącznik?
    Zapraszam do chomika do katalogu BBM. Tam wiele manuali i poradników

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Oczywiście że nie.



    Ten przycisk skrajnie po lewej od przednich halogenów, są listwy także z jeszcze jedną opcją skrajnie po prawej - pomiar temp.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2008
    Skąd
    Gostyń
    Postów
    241
    Auto
    Fiat Marea ELX 1.6 16V
    ok. czyli żeby sobie doposażyć autko to musiałbym dodatkowy włącznik zamontować.
    Panowie a czy jeśli kupię taką listwę, to jest szansa, że instalacja będzie wyprowadzona na tyle, ze bez większych kłopotów będzie mi to działało?
    Zapraszam do chomika do katalogu BBM. Tam wiele manuali i poradników

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Raczej nie. Do tego dochodzi przekaźnik (fabrycznie najczęściej za schowkiem brązowy) i coś jeszcze, bo nie pamiętam jak to było że żeby halo się świeciły to zrobić tak (profesjonal) że muszą być światła mijania.
    Więc ogółem potrzebujesz:

    - zderzak po halo (chyba że ryzykujesz i wiercisz na swoim [są fabrycznie zarysy co i jak, ale musisz to perfekcyjnie robić jak sie za to bierzesz);
    - ramki do halo + halo
    - tą listwe
    - montaż przekaźnika, i obwodu na bezpiecznik
    - narzędzia, cierpliwość do zderzaka (m.in. jego ściągania - mi coś to nie idzie), pomysł (bo może być tak że instalacja się kończy w najmniej oczekiwanym momencie itp.) a do tego troche zdolności manualno-elektrycznych (u mnie z tego i z tego ciężko no i sporo kabli jakiś schemat. Ogółem rozrysowałem Ci wersje realną - nie tą różową-zakładaną. Nie ma lekko

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Gardziel eee ja odradzam taka zabawe, mialem zbity jeden halogen a w drugim spalona zarowka byla, w zeszlym roku kupilem nowe, przyszykowalem narzedzia, no wiec jazda i... juz schody, sruba od lewego halogenu zapieczona na amen, wiertarka, wkretarka, jedna odoba druga trzecia, zadna sila nie dala srubeczce rady, decyzja padla- sciagam zderzak i wymianie od wewnatrz, pierwsza sruba, lekko opukalem, poruszalem w dwie strony delikatnie,odkrecam i ukrecilem lepek, no wiec udalem sie po wd40, popsikalem kilkakrotnie na wszytkie sruby, wkrety przy nadkolach, poczakalem dzien, i ukrecilem nastepna, wiecej zabawy mialem z rozwierceniem starych ukreconych srub i wstawieniu nowych, wiec wzialem halogeny i pojechalem do elektryka, przy okazji nie dzialajacego lewego swiatla drogowego wymienil halogeny, wymienial ze cztery godziny, tak jak LaPlagne pisze o zderzaku, odradzam jakakolwiek zabawy z nim, narobisz sobie dodatkowych problemow, a na halogenach jezdzisz kilka razy do roku wiec gra nie warta swieczki...

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Kilka razy w roku się jeździ, ale raczej takie kombinacje z doposażaniem auta to raczej pasja. Ja coś takiego mam więc rozumiem - dążę małymi krokami do maksymalnego wyposażenia dawanego przez fabrykę. Czyli czas wolny, małe koszta, swoje możliwości i kombinuj

    EDIT: Jak już byś się jednak w to pchał, kupował zderzak (czyli na 90% malował, no chyba że dorwiesz w kolorze swoim i do tego nie różniącym się od reszty karoserii [mocno wyblaknięty]) to bierz ze spryskami - niech sobie będą nawet tymczasowo jako atrapa, a jak będziesz chciał je zrobić to już będziesz miał je i do tego zamontowane. A tak to znów nowy zderzak, znów malowanie (jakbyś je chciał oczywiście). Z spryskami mniej roboty - wężyki, pare kabelków do drugiej pompki w zbiorniczku sprysków, nowy zbiornik z wejściem na 2 pompy i po zabawie. Czyli mało elementów, które łatwo założyć i zrobić żeby śmigały.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał LaPlagne
    ...nie pamiętam jak to było że żeby halo się świeciły to zrobić tak (profesjonal) że muszą być światła mijania...
    Nie mijania, tylko postojowe a z resztą się zgadzam, trochę zabawy jest przy tym. Ze zderzakiem z halogenami i spryskiwaczami to takich za wiele nie ma, a jak są to kosztują majątek, szukałem takiego na wymiane 2 miesiące. Ale, jakbyś się zabierał za halogeny to trzymam kciuki bo naprawdę się przydają.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM


 

Podobne tematy

  1. Przepływomierz czy wtyczka? Punto 1.9 JTD 2000
    Napisany przez paszko na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-11-2010, 12:42
  2. dziwna kontrolka
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-05-2009, 18:37
  3. Centralny zamek - dziwna sprawa z pilotem
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 29-04-2009, 21:49
  4. [silnik] CC 700. Dziwna praca silnika
    Napisany przez ainuin1 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-04-2009, 11:52
  5. Dziwna rzecz obok akumulatora, co to jest ??
    Napisany przez daniel.t na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-01-2009, 08:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wtyczka w zderzaku

halogeny marea bez przycisku

wtyczki do halogenu do audi a3

wtyczka do halogenu fiat

stilo wtyczka w zderzaku

megane iii wolna wtyczka przy zderzaku z przodu

bravo jtd wolny kabel

megane II zderzak kable

wolne wtyczki stilo pod zderzakiem

wtyczka 4 pin przy zderzaku fiat bravo

do czego kable w zderzak megane ii

jtd 1.9 punto niewpieta wtyczka

megane ii wiczacy kabel

wtyczka do zderzaka samochodowego

wtyczka w zdezaku a3

wtyczka do halogenow bravo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl