Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000

    Lightbulb Diagnostyka interfejsem

    Witam,

    Zakupiłem w końcu interfejs do swojego bravo.

    AD.1 Dziś przeprowadziłem ponowną adaptacje aby zobaczyć czy obroty na ssaniu spadną z tych 3.5 tysięcy, i czy zakończy się falowanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy. Obroty sprawdzę później jak silnik się ostudzi, ale jak zrobiłem tą adaptację czyli włączyłem w programie reset kompa wyłączyłem zapłon na 30s potem zapłon ON na kolejne 30s. zapaliłem i od razu ruszyłem jadąc 10km z prędkością 80km/h chyba poprawnie? Ale po tych czynnościach przy wciśnięciu sprzęgła przy jakiejś prędkości obroty falują dopiero jak się zatrzymam to przestają i opadają do 800 obr/min. Screen z parametrów podczas jazdy, tylko nie zaznaczyłem prędkości więc nie wiem czy coś z tego można wywnioskować. parametry.jpg



    AD.2 Świeci mi się lampka ABS więc też podłączyłem sprawdzić błędy moim oczom ukazało się takie coś ABS.jpgCzujnki.jpg błędów nie da się usunąć jedyny, który zniknął to zapalenie się lampki o ile dobrze mówie bo lampka zgasła ale po chwili znów wyskoczył i lampka się zapaliła ponownie. Co możecie mi powiedzieć po tych screenach ? Dodam, że testowałem pompę ABS i działa, jak testuje te zawory na kołach chyba to słychać takie pyk w zależności od strony. Widać też na screenie, że wartości na tylnym lewym kole stoi w miejscu o czym to świadczy i czy przez to może nie działać ABS?


    Dzięki za pomoc
    Ostatnio edytowane przez seth ; 24-02-2012 o 20:42



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    33
    Postów
    44
    Auto
    Punto 1.2 8v
    NIe działa ABS bo uszkodzony jest czujnik tylnego lewego koła
    Hyundai Lantra 1995 1.8 16v GT -> Hyundai S-Coupe 1993 1.5 Turbo 12v -> Fiat Punto 1994 1.2 8v

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    A jest możliwości, że jest brudny i nie sczytuje obrotów koła? Jak będę wymieniał to musze zwracać na coś uwagę? Czy wszystkie zamienniki pasują bez względu na silnik ?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Pomoże mi ktoś z ta adaptacją? Bo chyba komputer tej nie przyjął obroty na zimnym nadal prawie 3tyś...

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    95_1288817415.jpg
    rozumiem że tak to robisz??
    podobno trzeba jechac chwilę 10km/h a potem normalnie 40 km sie przejechać. 40 km nie musi byc na raz.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Tak dokładnie tak robię, dziś będę próbował jeszcze, a ta pierwsza opcja do czego jest i jak wykonuje się adaptację samego krokowca?

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Sam korkowiec był już wałkowany na forum.

    Wkładasz krokowca, odpalasz silnik...
    Czekasz ok. 20 min do włączenia się wentylatora chłodnicy...
    Jak się wyłączy odczekujesz ok 10 sek.
    Wyłączasz silnik..
    Odpalasz i ruszasz!

    Sam tak robiłem gdy kupowałem nowego.. Bagatela 450 zł!

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Sprawa rozwiązana, pomógł sam reset silnika krokowego to jest ta opcja nad resetem wszystkich parametrów silnika w FES. Obroty spadają od razu do 800 bez względu na prędkość samochodu, nie szarpie równiutko chodzi. Zdziwiło mnie to, że ta pierwsza opcja zadziałała bez kombinacji.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no i super. fajnie ze się udało

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Panowie po przejechaniu 20KM znów coś jest nie tak, obroty co prawda nie falują ale podczas prędkości np. 80 km/h obroty się utrzymują około 1500 do 2000 tyś. różnie i spadają bardzo po woli po zatrzymaniu się, a przy odpalaniu wcześniej od razu mi wchodził na 800 obr. a teraz jak odpalam od razu dochodzi do 2500 tys po czym po chwili spada do 1500 i chwile sie na tym trzyma na ciepłym silniku. Czemu się to cofnęło ? Wcześniej po resecie tego krokowaca (ta pierwsza opcja, nie wiem w sumie do czego ona jest bo nie jestem dobry z ang.) obroty bez względu czy silnik zimny czy gorący od razu 800 obr/min i jakby się cofnęło ale nie ma falowania obrotów... Nie wiem może po tym resecie krokowca trzeba go zaadaptować ponownie?

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zrob jeszcze raz reset i na zimnym silniku niech sie grzeje na benzynie aż do włączenia wentylatora. może pomoże

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Już nie mam siły do tych obrotów... Podłączyłem pod kompa i pokazało mi błąd siłownika biegu jałowego usunąłem go ale nadal nie schodził z obrotów więc pomyślałem, że ponownie zresetuje tego krokowca i po resecie zaczęło się straszne falowanie od 1500 do 3000 tyś, adaptacja ponowna nic nie daje. Zrobie według instrukcji (FES) odpalam samochód to od razu wchodzi po odpaleniu na 2.5 tyś. obrotów i zaczyna sie szybkie falowanie, po przejechaniu tych 15 km ze stałą prędkością faluje nadal od 1500 do 2000 po adaptacji. Parę razy próbowałem go adaptować i zawsze to samo tylko jak usunąłem ten błąd siłownika to już sie nie pokazał. Kompletnie nie wiem co mam już robić, możecie mi doradzić?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Dziś wyjąłem krokowca ale nie było w nim co czyścić. Chciałem go rozebrać ale też nie za bardzo dało rade więc przeczyściłem mu tylko styki. Ale zauważyłem, że dość ciężko chodzi ta część z bolcem w przepustnicy na którą się zakłada tego krokowca ona jest koloru złotego nie wiem jak to się fachowo nazywa, jak myślicie psiknięcie WD40 coś pomoże, czy nie jest to najlepszy pomysł? Po wsadzeniu krokowca wyskoczyły 2 błędy usunąłem je i zresetowałem samego krokowca i obroty się unormowały ale pewnie znów na kilkanaście km.

    Czego dotyczy ten pierwszy błąd dokładniej, bo z opisu to nie dużo można wywnioskować, a może wiecie coś na ten temat więcej?

    krokowoiec.jpg

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Odłączyłeś krokowca przy załączonym zapłonie dlatego wyskoczyły te błędy .

    Pokaż te parametry .
    M1.5.5.JPG


 

Podobne tematy

  1. Ktoś z okolic Warszawy z interfejsem do fiata? :)
    Napisany przez nike166 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-02-2012, 09:40
  2. diagnostyka
    Napisany przez cder na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-09-2011, 18:51
  3. diagnostyka
    Napisany przez piotr1343 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-07-2010, 11:07
  4. [silnik] diagnostyka
    Napisany przez brodaczzz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2010, 09:20
  5. Diagnostyka OBD
    Napisany przez xm55 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-04-2009, 14:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

diagnostyka fiat marea

fiat marea diagnostyka

brava 1.2 abs diagnostyka

brava 1.2 diagnostyczne

interfejs fiat bravo 1.2

autoadaptacja fiat marea z 2000r

interfejs fiat punto 1.2

fiat marea diagnostyczne

diagnostyka abs coupe fiat

fiat marea warszawa diagnostyka komputerowa

fes autoadaptacja punto ii

diagnozowanie fia brava 1.2

fiat bravo brava marea diagnostyka

interfejs do fiata brava 1.2

fes adaptacja

interfejs brawa

brava 1.2 diagnostyka interfejsem

jak zresetowac komputer fiat brava 1.2

interfejs fiat bravo

fes abs bravo

autoadaptacja brava fes

fiat bravo diagnostyka

diagnostyka elektrowentylatora fiat bravo 1 2

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl