Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT

    Centralny zamek - dziwna sprawa z pilotem

    Witam, mój problem/myśl tkwi w tym, iż w swoim samochodzie mam w kluczyku przycisk centralnego zamka i zamykajac samochód wszystko jest bez problemowo ale jak juz chce go otworzyc to nie idzie, trzeba kluczykiem... Problem jest w siłowniku czy jak?? Zamykanie działa, otwieranie nie... Prosze o sugestie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Jak przekręcasz klucz, to centralny otwiera w obu drzwiach? Spróbuj od strony pasażera przekręcić, jeśli otworzy się od strony kierowcy to raczej nie wina siłownika.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    NAwet otwierajac od strony pasazera otwiera sie wszystko, wiec mowisz nie silownik?? TO co?? Dla mnie ta cała sytuacja dosc dziwna hehe

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Skoro otwiera wszystko to wygląda na to, że coś innego, a masz może drugi pilot?? Może to wina baterii w pilocie, chociaż wtedy pewnie też ciężko by było zamknąć... Ewentualnie jakiś przekaźnik, centralka.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Dwa komplety sa i na jednym jak i na drugim echo... Baterii nie wymieniałem ale jak zamyka bez problemu to raczej jest dobra

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    242
    Auto
    fiat marea weekend 1.6 16V+LPG
    Baterii nie wymieniałem ale jak zamyka bez problemu to raczej jest dobra


    to zalezy jak mocny sygnal wychodzi na centrale i jak ona ja odbiera niejest powiedziane ze jesli zamyka to musi sie otworzyc przyklady nap... na alarmie sam .....na slabej bateri uzbroi ci sam ....ale juz nierozbroi
    byl CC700 teraz
    marea weekend 1.6 16V+LPG

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Hmm ciekawe, jak i na jednym tak i na drugim tak mam ale dokupie baterie i sprawdze, moze jednak cos to da.. OBY! Dzieki za wstepne info, oby było tak jak mowisz

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2008
    Skąd
    Gostyń
    Postów
    241
    Auto
    Fiat Marea ELX 1.6 16V
    Słuchaj zrób inaczej. Wsiądź do auta i zamknij zamki z pilota.
    Próbuj pilotem otworzyć i nasłuchuj czy siłowniki wogóle próbują otworzyć zamek. Może się coś przy centralce pochrzaniło. Np jakiś kabelek od otwierania ma słabe połączenie.
    Jeśli siłowniki próbują otworzyć zamki (słychać ich pracę) ale nie mogą, to spróbuj w momencie kiedy jest ta próba delikatnie pomóc chwytając za ten rygielek w każdych drzwiach po kolei.
    Miałem kiedyś podobny problem z centralnym w Oplu. Okazało się, że zamek bardzo ciężko pracował i jak dostawał impuls z pilota to siłownik nie miał siły go ruszyć, a kluczykiem działało bez zarzutu.
    Zapraszam do chomika do katalogu BBM. Tam wiele manuali i poradników

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    zaraz; czy dobrze rozumiem;

    masz centralny zamek z siłownikami master, więc możesz kluczykiem przekręcając go w zamku zamykać i otwierać drzwi;
    jeśli kluczykiem przekręcając możesz zamykać i otwierać wszędzie gdzie są siłowniki master, czyli od kierowcy i od pasażera (chyba, że od pasażera nie ma mastera, więc ani nie zamkniesz ani nie otworzysz centrala kluczykiem od pasażera);
    jeśli z obu stron zarówno możesz zamknąć jak i otworzyć wszystkei drzwi przekręcając kluczyk - to nie siłowniki;

    teraz dalej: masz z kluczykiem pilot, bądź wbudowany w kluczyk? ma tylko jeden przycik, którego naciskanie na przemian powinno powodować zamykanie i otwieranie? nie masz dwóch osobnych przycisków zamknij/otwórz?

    jeśli tak, masz tylko jeden i na przemian naciskając powinien zamykać i otwierać, a tylko zamyka, a siłowniki są dobre, no i problem jest z obydwu pilotów ten sam to masz problem z centralką; jeśli to nie jest cały fabryczny central, tylko centralka odbiorcza od pilota dokładana kiedyś była - to masz albo ją uszkodzoną albo odczepiony-przerwany kabelek bądź wewnętrzne w niej(jeśli to jedna zespolona centralka) połączenie, od wysyłania komendy otwórz do części sterującej siłownikami;

    zazwyczaj siłowniki i przekręcanie kluczyka obsługuje jedna część, a druga obsługuje odbieranie sygnałów z pilota i po ich odebraniu "udaje" jakby przekręcanie kluczyka na dodatkowym wejściu części sterującej siłownikami;
    to udawanie to podawanie na jedenj linii impulsu przy zamykaniu a na innej przy otwieraniu;

    jeśli linia od otwierania / kabelek się przerwie to będzie Ci z pilota tylko zamykać, nie będzie już otwierać, a za to z siłowików samych przy przekręcaniu kluczyka, nie naciskaniu pilota, będzie i otwierać i zamykać dalej w porządku;

    wszystko zależy czy masz fabryczny centralny czy dokładany, czy dokładaną może samą część sterowania z pilota, co to jest, jakie, jak połączone...
    wtedy można dokładniej określić...
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Hmm jezeli chodzi o centralke to mysle, ze jest fabryczna, mam normalnie jeden guziczek w kluczyku, wiec raczej to fabryka. Co do zamykania czy otwierania to moge z jednej i drugiej strony kluczem i dwoje drzwi sie otwiera. Wiec chyba na to wynika, ze cos w srodku bedzie, moze kabelki czy cos, bo w kluczyku raczej chyba wszystko OK, bo raczej jeden i drugi tak samo byłby zepsuty?? Nie pozostało mi nic innego jak sprawdzić jeszcze te kluczyki bo wgłebiac sie w kabelki to moze byc ciezko hehee

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    skoro z obu stron kluczykiem zamkniesz wszystkie naraz i otworzysz, to siłowniki są ok;
    sam kluczyk jak masz taki i zamyka, a nie otwiera pilotem, też będzie w porządku; coś z centralką masz i bardzo możliwe, że to tylko jakiś kabelek jeden albo w niej samej wewnętrzny jakiś lut, styk, ścieżka... nie wiem, musiałby ją ktoś zobaczyć, a najlepiej sprawdzić w identycznej fabrycznej instalacji, najszybciej..
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Znalazłem jakiś schamat fabrycznego zamka, może się przyda...


  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Jest to sterowane na podczerwień,a odbiornik jest u góry w oświetleniu wew.Odkręć go i zobacz tam czy wszystko gra,może tam wyszedł kabel od sterowania otwieraniem?Możesz tez spróbować go przesterować" na krótko"tzn dać masę na kabel(tylko przez kontrolkę)i zobaczysz czy otworzy drzwi,jak tak to "zdechł"sterownik podczerwieni>Nie ma tam dużo kabli,więc nie powinieneś mieć problemu,tylko rób to przez kontrolkę(próbnik napięcia)to nie zrobisz zwarcia Mieszkasz niedaleko mnie,więc jak będziesz miał z tym dalej problem,to się umówimy i podjedziesz to się zobaczy co go boli Jak coś to daj znać.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Dziś wrescie znalazłem chwile czasu aby sprawdzić ta centralke. Wyciagnąłem tą płytke z podsufitki i przegladnąłem wszystko. Wnioski takie, ze na moje oko jest wszystko ok, układ scalony wyglada bez uszkodzen, kabelki sa wpiete w kostke i rzaden nie jest luzny jedynie co to jeden wychodzacy kabelek czerwony wychodzi i nie jest do niczego podpiety... nawet nie jest odizolowany. Oprócz tego były jeszcze pomijajac dwie kostki od swiatła i centralnego jeszcze dwie ale to chyba do podłaczenia czegos bo miejsca juz na nie nie ma Tak to wyglada, co uwazacie w tej kwestii????

    ROBERT61 ewentulanie powiedz mi co odpowiada za otwieranie, który kabelek i jak dokładnie to przesterowac.

  16. #15
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał MichaelloEs
    Oprócz tego były jeszcze pomijajac dwie kostki od swiatła i centralnego jeszcze dwie ale to chyba do podłaczenia czegos bo miejsca juz na nie nie ma
    Czyjniki objętościowe do alarmu fabrycznego i dioda syngalizująca + przycisk do programowania.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [zamek] Klamki
    Napisany przez artek700 na forum Panda
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 17-10-2015, 10:27
  2. Centralny zamek
    Napisany przez pawel23 na forum Albea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2014, 14:15
  3. Fiatowski centralny zamek
    Napisany przez giewont10 na forum Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-12-2013, 16:36
  4. Dziwna rzecz obok akumulatora, co to jest ??
    Napisany przez daniel.t na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-01-2009, 08:57
  5. centralny zamek fiat marea
    Napisany przez kasiaitomi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438centralny-zamek-dziwna-sprawa-z-pilotem-7309

centralny zamek fiat bravo

zamek fiat marea

centralka zamka centralnego fiat bravo

gdzie jest odbiornik pilota w stilo

fiat brava centralny zamek alarm

centralny zamek na pilota fiat brava

centralny zamek megane kodowanie

pilot centralnego zamka krotko dziala megan

bravo 2 nie dziala pilot do drzwi

sterownik centralnego zamka scenic

fiat brava 1.9 jtd zamek na pilota

nie mozna otworzyc samochodu pilotem fiatsterownik centralnego zamka zamyka nie chce otworzycfiat brava jtd zamek centralnypilot centralnego zamka fiatgdzie jest czujnik pilotaw fiat brawafiat marea 1.9 jtd centralny zamek kodowanieFiat Marea pilot nie zamyka dzwi podpinanie centralnego mareakodowanie pilota w fiacie tempra
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl