Czy któryś z użytkowników wie gdzie dokładnie znajduje się fabryczna centralka sterująca centralnym zamkiem??? Szukałem dzisiaj i jakoś nie mogłem znleść gdzie ona jest, a chcę ją wymienić na inną. :/
Czy któryś z użytkowników wie gdzie dokładnie znajduje się fabryczna centralka sterująca centralnym zamkiem??? Szukałem dzisiaj i jakoś nie mogłem znleść gdzie ona jest, a chcę ją wymienić na inną. :/
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Otwórz schowek, tam zobaczysz takie dwa zameczki - przekręć ję (okrągłe plastikowe one są) i wyciagnij tą górną część tzw. maskownicę.
W środku znajdziesz taki duży (podwójny) żółty przekaźnik. To jest właśnie centralka zamka.
A co chcesz dokładnie zrobić?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Dzieki za informacje jutro sobie wymienie. Mam centralkę z poprzedniego auta sterowaną pilotem i po prostu ją wymienie co bym nie musiał kluczem drzwi otwierać
hehehe nie ma to jak wygodnictwo
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
A ta centralka nie będzie Ci się gryzła czasem z immo ? czy nie masz u siebie Fiat Code
A centralka od zamka co ma wspolnego z immo i zabiezpieczeniem???
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
hmm.. ciekawe, nie powinna mieć nic.. chyba immo tylko ma związek ze stacyjką i odcięciem zapłonu jak mu nie pasuje;
a 'centralki' w formie przekaźnika nie wymienisz najprawdopodobniej tylko się do niej dołączyć możesz;
ta w obudowie przekaźnika to dość toporna rzecz, ale możliwe, że dziwnie sterowana; jak masz uniwersalną centralkę z odbiornikeim pilota w jednym to najbezpieczniej i najprościej będzie ją to fabrycznej dołączyć tylko by wyzwalała fabryczną, np podając stany/impulsy 'udające' styki siłowników master w ruchu bądź najlepiej jeśli masz we na zewnętrzne wyzwalanie (to powinno być, standardowo jakieś kable z kolorystyką biały i brązowy)
[scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
[size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]
ja myślę że nie będzie problemu żęby ją podłączyć zamiast oryginalnej, w Tipo też miałem fabryczną i też ją zaminiłem na inną, podłączyłem na konektorach w miejsca oryginalnych styków. dzisiaj się z tym poobawię, o rezultatach powiadomie...
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Akurat w Tipo jest tak wdzięcznie, że wystarczy przepiąć tylko sterowniki i mamy mały upgrade
Daj znać co wyszło z Twoich prac.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
hmm. szczerze mowiac to rozebralem schowek i jedyna puszka co byla to taka czarna dosyć duża. dzwiek przkaznika przy zamkykaniu dobiegał stamtąd ale bylo tam jeszcze mnostwo przewodow wiec wygladalo to na jakis zespolony uklad. chyba dam sobie spokoj i niech sie inni mecza(tzn. dam do ludzi ktorzy zajmują się montażem alarmow itp) zreszta w polowie roboty zaczął padać deszcz i musialem sie szybko pakowac...
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
a masz centralny na pilota czy na kluczyk? jesli na kluczyk to nie masz centralki wszystkim steruje impuls elektryczny
JuniorAdmin bbtp.pl...
dokładnieNapisał golab05
powiedziałbym Ci co i jak, ale najpierw napisz o które auto Ci chodziNapisał wojo985
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Na kluczyk, wszystko jest opisane w postach wyzej, samochod FIAT MAREA. impuls idzie od siłownika w momencie przekrecania klucza w drzwiach do przekaznika i to chyba przekaznik musi wydac impuls do otwarcia reszty zamków... pytanie gdzie dokladnie jest umieszczony??? napewno nad schowkiem ale dokladniej??? :/
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Przeczytaj moją odpowiedź do Twojego postu.
Taki duży żółty podwójny przekaźnik. Źle to może napisałem, że to jest centralka, bo centralka to urządzenie zespolone, a tutaj mamy w sumie zwykły przekaźnik który odwraca napięcie na wyjścach.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
kurcze ale tam nie ma zadnego zoltego przekaznika, jest jeden zwykly ale jak go odepne to i tak dziala centralny :/
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
No to ja już nie pomogę. Tą informację mam od wujasa, bo on ma Marysie.
Niech może się ktoś wypowie bardziej zorientowany.
Chyba, że masz dodany centralny zamek (czytaj, ktoś zakupił zestaw CZ i sam założył).
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM