Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2011
    Skąd
    Radomsko
    Wiek
    34
    Postów
    35
    Auto
    Bravo_GT JTD
    Rocznik
    2000

    Bravo JTD CF2 - Uszkodzone turbo, zmiana na wydajniejsze, logi doładowania.

    Witam serdecznie.
    Mam problem z Bravo I JTD CF2.
    Otóż samochód jest bardzo słaby, juz na samym początku zastanawiało mnie dlaczego (jak na diesla) tak wysoko uzyskuje on moc.
    Można mu co prawda trochę wybaczyć ze względu na turbo bez VNT ale w tym momencie jest tragedia. Pełne doładowanie (tj. 1 bar) uzyskiwane jest dopiero przy uzyskaniu ponad 3000RPM. Turbo oleju nie zaciąga (silnik zalany 5W50 Mobil1), nie chuczy, ciśnienia wymagane z ciśnieniami mierzonymi na listwie są zgodne, błędów poza EGR(zaślepiony) brak. Czy rzeczywiście turbo mogło zakończyć karierę?
    Samochód długi okres przejeździł na dość mocnym programie (154KM) przez co miał delikatnie za wysokie EGT w niskim zakresie obrotów, a turbo pompowało 1.4bara ale wartość ta utrzymywała sie przez cały czas. Powrót do seryjnego programu wymusił na mnie uszkodzony regulator ciśnienia, i sprzęgło które skończyło się ze względu na wysoki moment, natomiast teraz gdy turbo nie jest w zaciekawym stanie chciałbym najpierw to ogarnać i dopiero na nowej najlepiej innej, wiekszej lub wydajniejszej turbinie pojechać to gdzies zestroić. Oryginalnie w Bravo montowany jest sterownik EDC15C7, zastanawia mnie czy potrafił by on wysterować turbo z VNT, wiem że ten sam sterownik montowany jest np w Fiatach Doblo CF3 już ze zmienna geometrią.
    Załączam logi, może ktoś robił u siebie na sprawnym samochodzie i jest w stanie porównać z moimi.

    Czas | RPM | Ciśnienie | Pozycja gazu|

    0,00 2334 1478 100
    0,64 2579 1662 100
    1,28 2860 1857 100
    1,92 3223 1996 100
    2,54 3488 2059 100
    3,17 3709 2036 100
    3,81 3984 2022 100
    4,45 4204 2008 100
    5,07 4378 2008 100
    Ostatnio edytowane przez noname ; 07-06-2015 o 09:26



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2014
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    31
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    [1999]
    a powiedz mi jak już piszesz, że masz po remapie Bravolota, czy Tobie turbina pompowała do samego końca zakresu obrotów 1.4bara ? bo mi coś szwankuje, i dosyć mocno kopci po załadowaniu turbiny na maksymalne ciśnienie i czuje stratę mocy a i ciśnienie powyżej 3000rpm zaczyna spadać.


 

Podobne tematy

  1. Zmiana silnika w bravo
    Napisany przez przemo22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-06-2015, 08:22
  2. Bravo zmiana z 1.6 na 1.8
    Napisany przez przemo22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-05-2015, 12:30
  3. Bravo HGT Turbo
    Napisany przez MinoSVK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-03-2015, 23:30
  4. Bravo 1.9jtd cf3 - czy turbo rząda wymiany?
    Napisany przez raul_na_102 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 14-11-2013, 11:44
  5. Fiat Bravo 1.9TD Pytanie o prąd ładowania
    Napisany przez damian150 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-02-2011, 15:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl