Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999

    Exclamation Bravo 1,9 jtd po rozpoczeciu jazdy wlacza sie kontrolka hamulca i silnik wchodzi w tryb awaryjny-POMOCY

    Witam,
    Mam problem z moim autkiem. Od jakiegos roku wlacza sie kontrolka hamulca recznego i auto wchodzi w tryb awaryjny, po wizytach w kilku warsztatach wymieniłem: czujnik turba, przepływomierz , zregenerowałem turbine , klocki i tarcze tez wymieniłem. Po odpaleniu kontrolka odrazu sie nie wlacza tylko po ruszeniu i dodaniu gazu a potem 3300 obrotów max, zgasze go odepne przepływke i ponownie podepne i auto chodzi jak złoto , ruszam dodaje gazu włacza sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. Dodam iz 4 lata temu został zrobiony chip i bravo poprostu zapier....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Masz coś namieszane .Nigdy kontrolka hamulca postojowego nie przełączy silnika w tryb awaryjny . Trzeba podpiąć samochód pod komputer. Wykonać sprawdzenie parametrów pracy silnika i na ich podstawie dokonać naprawy .
    Może po prostu chip dokonał spustoszeń. Na pewno kontrolka od ręcznego nie powinna się zapalać. Natomiast albo chek engine ,albo marchewka .

  4. #3
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Dltw
    Wiek
    25
    Postów
    1,163
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD (2009-2017)
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał kryst110 Zobacz post
    wymieniłem: czujnik turba, przepływomierz , zregenerowałem turbine , klocki i tarcze tez wymieniłem.
    wymień jeszcze tylną wycieraczkę i antenę od radia...

    Połącz się z ECU i zobacz jakie są błędy. Chipowałeś go po ludzku czy założone jest jakieś padło z allegro?
    They see me trollin', they hatin'
    308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
    2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999
    a pompa vacum ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    34
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    mi się zapala kontrolka ręcznego ale to dlatego bo z tyłu sa czujniki od abs do wyczyszczenia.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    abs do wyczyszczenia.
    Też bzdura . Od ABS jest kontrolka ABS

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    34
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    jak w awaryjny przechodzi to czujnik na szynie może być walniety

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    Też bzdura . Od ABS jest kontrolka ABS
    -Zapalająca się kontrolka ABS i ręcznego w/g instrukcji oznacza błąd tylnej osi.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    Zapalająca się kontrolka ABS i ręcznego w/g instrukcji oznacza błąd tylnej osi.
    W poście wyżej nic nie pisałeś o dwóch palących się kontrolkach tylko o kontrolce ręcznego .
    Przy dwóch palących się to zgoda.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999
    a co z ta pompa vacum ? jakie ma zadanie w doladowaniu turbiny bo ja sie juz pogubilem i o co chodzi z tymi hamulcami przyznam sie ze przy zmianie klockow i tracz (gdyz byly do wymiany) na tyle rowniez wymieniłem szczeki bo byly lyse i dalej sie to dzieje . podpiety chyba z 5 razy do kompa bledy zresetowane i po pewnym czasie znowu zaczelo sie dziac ponownie dokladnie po 2 tyg

  11. #10
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Vacum jest do wytwarzania podciśnienia doserwa.
    Jakie błędy miałeś ?

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    104
    Auto
    Multipla 1.9JTD 2000 115KM, Doblo 1.9MJet 120KM 2006 FL
    Rocznik
    Multipla 2000, Doblo 2006
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Dltw
    Wiek
    25
    Postów
    1,163
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD (2009-2017)
    Rocznik
    1999
    Pompa vacuum robi też podciśnienie dla zaworu EGR i serwa hamulcowego.
    They see me trollin', they hatin'
    308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
    2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena

  14. #13
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał miszczu77 Zobacz post
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.
    I co to daje w dyskusji ?
    To jak byś napisał że w niektórych Cromach jest DPF i nawigacja.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    podciśnienie dla zaworu EGR
    A to coś nowego .Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Dltw
    Wiek
    25
    Postów
    1,163
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD (2009-2017)
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.
    to chyba jeżdżę kamazem

    Numer zaworu w JTD105: 46460132

    A wygląda tak:
    OEM-46460132.jpg
    części elektrycznej brak.
    They see me trollin', they hatin'
    308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
    2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    104
    Auto
    Multipla 1.9JTD 2000 115KM, Doblo 1.9MJet 120KM 2006 FL
    Rocznik
    Multipla 2000, Doblo 2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Napisał miszczu77
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.
    I co to daje w dyskusji ?
    To jak byś napisał że w niektórych Cromach jest DPF i nawigacja.

    Napisał karwoj25
    podciśnienie dla zaworu EGR
    A to coś nowego .Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.
    Po pierwsze, było pytanie, o pompę vacum i jej powiązanie z turbiną, więc na nie odpowiedziałem. O DPF i nawigacji nie było, więc się na ten temat nie wypowiadałem.

    Po drugie, może trudno w to uwierzyć, ale w silnikach JTD 105 (CF2) EGR sterowany jest właśnie podciśnieniem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. grande 1.9 sport tryb awaryjny do 2 tyś obrotow POMOCY
    Napisany przez keewa69 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-06-2016, 21:05
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2014, 20:49
  3. Włączający się samoczynnie i gasnący tryb awaryjny
    Napisany przez stiflers90 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-05-2014, 23:33
  4. Silnik przechodzi w tryb awaryjny 2,0 jtd
    Napisany przez WWWPHOTOSPORTIE na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2012, 22:17
  5. [silnik] Tryb awaryjny
    Napisany przez tosiek80 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-10-2009, 11:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2 tryb awaryjny

po odpaleniu tryb awaryjny turbiny fiat bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl