Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok

    bravo 1.4 12 v mono wtrysk 96 rok, gdzie ktoś mógł wprowadzić modyfikacje żeby było mocnejsze?

    Witam wszystkich forumowiczów. Od niedługiego czasu jestem posiadaczem fiata bravo, auto jest w kraju od dwóch lat a mimo tego zmieniał zbyt często włascicieli. Domyślam sie ze przyczyną mogło być zbyt duże spalanie. Ja mam ten sam problem, w aucie zostały sprawdzone wszystkie czujniki oraz sonda lambda. Silniczek pracuje ładnie, nie bierze oleju ale pomimo tego dużo pali. W aucie nie ma instalacji LPG.
    Moim pytaniem jest gdzie ktoś mógł wprowadzić modyfikacje w takim aucie?? Mam na myśli np. jakiegoś młodego sąsiada z zachodniej granicy który mogl być posiadaczem tego auta. Mechanicy twierdzą że wszystko jest ok a ja czuje ze to auto jest zbyt mocne jak na silnik 1.4 12v i 75 km a w dodatku który jest z 96 roku. Znajomy mi podsunął taki pomysł ze własnie ktoś go gdzies zmodyfikował , zwiększył moc silnika i jednocześnie jego spalanie. Dodatkowo dodam ze obroty po nagrzaniu samochodu utrzymują się na wysokości 950-1000 obr. min , czy taka wartość jest prawidłową wartością?? Jeśli nie to gdzie taką wartość można zaniżyć ??

    Z góry dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi, bede czytał, sprawdzał i odpowiadał czy coś się zmieniło.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    to normalne moje 1,4 12v też dobrze przyspiesza i wszystko mam seryjne, a spalanie zalezy jak jezdzisz.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    jeżdzę maksymalnie do 2500 tys obrotów. A powiedz mi uchol, jak zapalisz silnik przy takiej pogodzie to jak jest u Ciebie ?? Mi po odpaleniu podnosi sie na 1500 obrotów, przejade 2 km jest 1350, nastepne dwa i zostaje 1100 a pozniej mam juz stale obroty na poziomie 950-1000 a Ty jak masz? Najbardziej interesuje mnie wartość po rozgrzaniu silnika czy jest to tak jak u mnie czy troszkę mniej?? Znajomy ma bravo 95 2.0 i zauwazyłem ze u niego obroty to jakies 800 na min.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    u mnie rozgrzany od 800-950 a jak odpalam w -* to rosnie do 1,5 i spada

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Może i głupio to zabrzmi, ale jedź na hamownie to dowiesz się czy było coś dlubane, albo przejedź się jakimś innym 1.4
    Zobacz czy komputer nie był rozkręcany, czy dolot wygląda standardowo.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    Mi po odpaleniu podnosi sie na 1500 obrotów, przejade 2 km jest 1350, nastepne dwa i zostaje 1100 a pozniej mam juz stale obroty na poziomie 950-1000 a
    Nie mam 1.4 więc nie wiem jak on szybko się grzeje, ale wydaje mi się że coś za wolno. Możliwe że ktoś wstawił rezystor oszukujący czujnik temp. silnika i stąd te obroty i spalanie. Ale żeby się dowiedzieć czy tak jest trzeba podłączyć się pod ECU i porównać wskazania temp ze wskaźnikiem na desce (czujnik temp jest podwójny).

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Cytat Napisał uchol Zobacz post
    u mnie rozgrzany od 800-950 a jak odpalam w -* to rosnie do 1,5 i spada
    a spada w jakim sensie ? Ile minut na postoju ewentualnie ile km przyjmując ze temperatura jest lekko minusowa około -3 i jedziesz max do 2500 obr./min. ???

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    no tak z 45sec do 1min jest git. Weź drugą osobę ze stoperem i zmierz do 100km/h u mnie jest 13,4 a V-max 175 na 175/65 r 14

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    u mnie to trwa jakies 5 minut , nie ważne czy jade czy stoję, powiedziałbym ze na postoju nawet szybciej rośnie temperatura silnika. Nie czaje o co chodzi Ci z tym stoperem, nie wiem jak mam Cie rozumiec

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Zmierz przyśpieszenie do 100km/h

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    ok dzisiaj zrobię i po wykonaniu napisze tu o tym

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    więc tak, jechałem z kobietą wiec + 50 kg i wyszło 18,25 sekund, myśle ze samemu i gdy podjął bym kilka prób udało by sie wynik zmienic na 15 sekund ale szkoda benzyny na takie testy skoro przy normalnej jezdzie tak pije ta benzyne. I jak Uchol, co sądzisz?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    no ze twoje bravo jest większym mułem niż mój, wiec to tez może być coś nie tak może rozrząd się przestawił albo zapłon bo tu bardziej wygląda na to ze przepustnica jest za mocno otwarta i leje tym paliwem na lewo i prawo. zobacz przepustnice może za duzo podaje

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    uchol
    Cytat Napisał uchol Zobacz post
    może rozrząd się przestawił albo zapłon
    mam czasem dziwny efekt przy przekręcaniu kluczykiem. Sytuacja pojawia się kiedy np. jade np 2 km samochodem i go gaszę. Następnie po minucie dwóch poki nie ostygnie zapalam go raz jeszcze ale przy tym jak krece rozrusznikiem to pierwsze czy drugie zakręcenie tym kołem to silnik zamiera w ciszy na 0,5 sekundy.

    Pamietam ten efekt przy ustawiania z kolegą zapłonu w maluchu za pomocą zarówki 10 lat temu . Moje pytanie jest czy to może być objaw zapłonu, a jeśli zapłonu to czy to może być efekt dużego spalania w samochodzie ?

    Pozdrawiam

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    pewnie, świece; kable; brudne gniazda w module nie ma dobrej iskry. jeżeli coś nie tak to proszę o poprawienie


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana wyświetlacza mono na kolor w Ulysse 2,2
    Napisany przez Gadek71 na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2015, 12:16
  2. Gdzie CB w Nowym Bravo??
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post: 12-01-2014, 22:15
  3. Fabryczne modyfikacje silnika fiat 500 abarth
    Napisany przez Lukas_KWON na forum Abarth 500
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 29-12-2013, 17:39
  4. Hiena 1,6 16V Modyfikacje (z innej beczki)
    Napisany przez treeder na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-10-2011, 00:31
  5. Czujnik polozenia walu czy wtrysk. Bravo TD100
    Napisany przez prezesek20 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-02-2011, 17:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

monowtrysk fiat bravo 1.4 12v

fiat brava 1.4 12v monowtrysk

monowtrysk fiat brava 1.4 12v

wtrysk paliwa fiat bravo 1.4 12v

fiat bravo 1.4 12v 95 rok nie odpala

monowtrysk fiat brava

wtrysk fiat brava 1 4 12v

bravo monowtrysk

monowtrysk bravo

wtrysk fiat brava 1.4

monowtrysk brava

wtryskiwacz paliwa fiat brava 1.4 12v

Brava 1.4 monowtrysk nie odpala

monowtrysk brava 1.4 12v

wtrysk 1.4 12vwtryskiwacz bravo 1.4 12vmonowtrysk brava 1.4wskaznik paliwa fiat bravo 95fiat bravo wtryskmodyfikacje silnika 1.4 12 vmono wtrysk brawa1 4 12vfiat bravo 1.4 12v monowtryskfiat brawa 1 4 96r. wtryskfiat bravo 1.4 12v demontaz monowtrysku

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl