Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    31
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999

    Angry brava 1.6 woda w tłoku, głowica splanowana wymienione uszczelki. po wymianie WIELKI OBROTY

    Witam!

    właśnie jestem po wymianie uszczelki pod głowicą głowica została splanowana uszczelki zostały wymienione, i niestety termostat podczas przykręcania pękł (nie wiem jak to możliwe nawet jeszcze nie dokręcałem) wiec szybko na złom znalazłem siene 1.6 16v i już jest w bravie 1.6 16 po wszystkim odpalam autko chodzi ładnie a po 15 sekundach powoli wzrastają obroty a za chwilę bardzo szybko wzrastają obroty do 6 tys. i tak co odpalenie silnika. dodam też że układ jest zapowietrzony popuszczę odpowietrznik i ucieka powietrze z wodą ale po chwili nic nie leci a kurkiem od zbiorniczka wyrównawczego się leje. co to może być??? ten termostat by tak wszystkim merdał nawet tymi obrotami??? nie mam pojęcia!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Skoro obroty silnika wzrastają samoczynnie, to gdzieś za przepustnicą masz nieszczelność.Przeglądnij cały dolot czy gdzieś uszczelka Ci się nie podwineła przy składaniu.
    A co do układu chłodzenia, to przy napełnianiu miałeś odkręcone odpowietrzniki
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    31
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999
    ok jutro obejrzę. zawsze mam odkręcone wszystkie a raczej 2 bo więcej nie ma na chłodnicy jeden a drugi przy wężach od nagrzewnicy. a w palio mam 3 odpowietrzniki to ciekawe

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    31
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999
    już wszystko jasne czujnik temp. w termostacie się zjeb... i komputer myślał że silnik jest zimny i dawał mu wieciej mieszanki i więcej i więcej a czujnik nie potrzebnie zostawiłem ten z tej sienny wystarczyło przełożyć ten co był u mnie w bravie i jest gitara


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.2 16V dymi na biało, po wymianie uszczelki objawy nie ustąpiły
    Napisany przez offca na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-01-2014, 06:45
  2. Brava 1.4 gaśnie - głowica do remontu?
    Napisany przez maallaa167 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-09-2013, 07:56
  3. I stało się-głowica do wymiany:( [Brava 1.4 12v]
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-04-2013, 22:59
  4. Głowica brava 1.6
    Napisany przez _Rafcio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-06-2012, 19:37
  5. Kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą
    Napisany przez cruel67 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2011, 09:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl