Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    53
    Postów
    32
    Auto
    Brava 1,2 16V SX
    Rocznik
    1999

    Brava 1,2 nie odpala bez dodania gazu

    Proszę o pomoc
    Zrobiło się trochę chłodniej i już nie odpala bez gazu. Jak jest ciepło to odpali ale też obroty spadają poniżej 500 (tak jakby chciał zgasnąć) i się podnoszą. Przewody, świece, filtry zmienione. Jak się trochę nagrzeje nie ma problemu z odpaleniem bez dodania gazu. Jak dłużej pokręci się rozrusznikiem to odpali. Adaptacja była robiona. Przepustnica czyszczona.
    Podłączyłem pod kompa bo myślałem że może czujnik temperatury ale wygląda że jest dobrze.

    Czy temperaturę powietrza i wody pokazuje dopiero po uruchomieniu silnika? Bo po przekręceniu stacyjki pokazuje -30

    Podam logi może ktoś coś zobaczy niedobrego
    Samochód odpalony z gazem część odczytów wykasowałem


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Temperatura wody: -30,4 °C
    Temperatura powietrza: -30,4 °C
    Przepływ powietrza: 0,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 0,0 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 4,82 V
    Wyprzedzenie zapłonu: 78,00 °
    Czas wtrysku: 0,000 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,00 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 8,0 °
    Obciążenie silnika: 0,000 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 0,000 ms
    Napięcie akumulatora: 12,00 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: -266,6 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 0 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 0,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 43,6 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Zimna
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Poza biegiem jałowym
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 3800 obr/min
    Temperatura wody: 13,6 °C
    Temperatura powietrza: 12,3 °C
    Przepływ powietrza: 27,2 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 38,6 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,69 V
    Wyprzedzenie zapłonu: 12,75 °
    Czas wtrysku: 3,715 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,72 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 13,6 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 2,187 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 458,9 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 2030 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 34,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Zimna
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 1440 obr/min
    Temperatura wody: 13,6 °C
    Temperatura powietrza: 12,3 °C
    Przepływ powietrza: 16,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 26,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,94 V
    Wyprzedzenie zapłonu: 6,75 °
    Czas wtrysku: 4,378 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 9,4 °
    Obciążenie silnika: 1,450 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,944 ms
    Napięcie akumulatora: 13,66 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 458,9 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1140 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 30,5 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Zimna
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 1200 obr/min
    Temperatura wody: 24,7 °C
    Temperatura powietrza: 12,3 °C
    Przepływ powietrza: 19,2 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 27,2 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 2,31 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -18,75 °
    Czas wtrysku: 6,374 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,74 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 10,8 °
    Obciążenie silnika: 2,000 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 3,062 ms
    Napięcie akumulatora: 13,52 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 664,8 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1240 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 32,8 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 1200 obr/min
    Temperatura wody: 23,4 °C
    Temperatura powietrza: 12,3 °C
    Przepływ powietrza: 22,4 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 27,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 2,45 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -20,25 °
    Czas wtrysku: 5,948 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,70 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 11,7 °
    Obciążenie silnika: 2,150 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 2,965 ms
    Napięcie akumulatora: 13,88 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 650,1 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1250 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 32,8 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 840 obr/min
    Temperatura wody: 57,5 °C
    Temperatura powietrza: 13,6 °C
    Przepływ powietrza: 9,6 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 14,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,74 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,75 °
    Czas wtrysku: 3,570 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,74 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,6 °
    Obciążenie silnika: 1,350 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 2,042 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 498,1 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 870 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 1,17 %
    Integrator sondy lambda: 1,078
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,7 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 840 obr/min
    Temperatura wody: 57,5 °C
    Temperatura powietrza: 13,6 °C
    Przepływ powietrza: 9,6 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 14,2 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,76 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -9,00 °
    Czas wtrysku: 3,260 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 7,0 °
    Obciążenie silnika: 1,400 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 2,333 ms
    Napięcie akumulatora: 13,88 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 365,8 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 870 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 1,17 %
    Integrator sondy lambda: 1,039
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 880 obr/min
    Temperatura wody: 58,2 °C
    Temperatura powietrza: 13,6 °C
    Przepływ powietrza: 9,6 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 14,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,67 V
    Wyprzedzenie zapłonu: 4,50 °
    Czas wtrysku: 3,430 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,74 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,250 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,653 ms
    Napięcie akumulatora: 13,66 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 846,2 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 870 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 1,17 %
    Integrator sondy lambda: 1,016
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,7 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -66,150 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 760 obr/min
    Temperatura wody: 78,5 °C
    Temperatura powietrza: 18,1 °C
    Przepływ powietrza: 8,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 13,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,72 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,75 °
    Czas wtrysku: 3,111 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,896 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 684,4 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 800 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -46,694 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Zimna
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 800 obr/min
    Temperatura wody: 78,5 °C
    Temperatura powietrza: 18,1 °C
    Przepływ powietrza: 8,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 13,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,76 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,00 °
    Czas wtrysku: 3,156 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,993 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 674,6 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 800 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 0,992
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -46,694 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 800 obr/min
    Temperatura wody: 78,5 °C
    Temperatura powietrza: 18,1 °C
    Przepływ powietrza: 8,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 13,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,76 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,00 °
    Czas wtrysku: 3,156 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,993 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 674,6 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 800 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 0,992
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -46,694 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 760 obr/min
    Temperatura wody: 78,5 °C
    Temperatura powietrza: 18,1 °C
    Przepływ powietrza: 8,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 13,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,72 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,75 °
    Czas wtrysku: 3,111 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,896 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 684,4 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 800 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 1,000
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -46,694 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Zimna
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Licznik przebiegu: 743996,1 km
    Max prędkość obr. silnika: 6840 obr/min
    Obroty silnika: 800 obr/min
    Temperatura wody: 78,5 °C
    Temperatura powietrza: 18,1 °C
    Przepływ powietrza: 8,0 Kg/h
    Oczekiwany przepływ powietrza: 13,4 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,76 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -6,00 °
    Czas wtrysku: 3,156 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71 ms
    Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,1 °
    Obciążenie silnika: 1,300 ms
    Wtórne obciążenie (przepustnica): 1,993 ms
    Napięcie akumulatora: 13,81 V
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Napięcie sondy lambda: 674,6 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 800 obr/min
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
    Integrator sondy lambda: 0,992
    Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 27,2 °
    Minimalne otwarcie przepustnicy: 21,1 °
    Parametr samoadaptacyjny TRA: -46,694 ms
    Parametr samoadaptacyjny DTV: 0,000 ms
    Samoadaptacyjny parametr FRA: 1,039
    Czynnik FRA (duże obciążenie): 1,000
    Czynnik FRA (małe obciążenie): 1,039
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia dedykowana: Obecny
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
    Stan sondy lambda: Bogata
    Test rozpoznawania biegu jałowego: Wykonany
    Minimalne otwarcie przepustnicy: Zapamiętany
    Sygnały rozpoznawania biegu jałowego: Zsynchronizowany
    Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
    Hydraulizne wspomaganie kierownicy: Unieważniony
    Automat. skrzynia biegów: zmiana biegu: Nie aktywny



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Miałem podobny problem - albo masz uwalony TPS (nowy 500 zł a używane to loteria) albo wiązka idąca od nie go fo ECU. Ja miałem to drugie, dokładnie uwalona masę.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    53
    Postów
    32
    Auto
    Brava 1,2 16V SX
    Rocznik
    1999
    Rano próbowałem odpalić bez gazu. Załapał na ok 5 sekund i zgasł. Potem drugi raz odpaliłem bez gazu i zapalił normalnie.
    Posprawdzam jeszcze wiązki. Poprowadzę jeszcze masę od akumulatora bezpośrednio do ECU. Jeżeli by masy nie było to by czasem nie resetowały się ustawienia?
    Może jeszcze jakieś rady. Może logi ktoś ma z tego silnika na postoju. Chciałbym porównać logi może ktoś wstawić. Pozycja zaworu przepustnicy jaki kąt powinna mieć?
    Ostatnio edytowane przez Adam1971 ; 09-10-2015 o 08:59

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    Jeżeli by masy nie było to by czasem nie resetowały się ustawienia?
    Ten komputer nie gubi danych po utracie zasilania

    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    Poprowadzę jeszcze masę od akumulatora bezpośrednio do ECU
    Miałem na myśli masę z TPS do ECU, u mnie tu był problem.

    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    Może jeszcze jakieś rady.
    Problem wynikał głownie z tego, że ECU nie rozpoznawało jałowej pozycji pedału gazu, stąd siłownik nie uchylał odpowiednio przepustnicy i silnik chciał zapalić/gasł

    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    Pozycja zaworu przepustnicy jaki kąt powinna mieć?
    To zależy od wielu czynników
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    53
    Postów
    32
    Auto
    Brava 1,2 16V SX
    Rocznik
    1999
    Przewody sprawdziłem i wszystko jest ok.
    Zastanawia mnie jeszcze śruba która ustawia uchylenie przepustnicy. Wiem że gościu od którego kupiłem samochód ją ruszał. Jest ona praktycznie odkręcona. Czy ją jakoś trzeba wyregulować? Chodzi o tą
    Archiwalne: Przepustnica Fiat Brava/Bravo 1.2 16v Żukowo
    co jest przy niebieskiej farbie

    W tym modelu chyba nie ma siłownika ustawienia przepustnicy a jest tylko potencjometr odczytujący położenie przepustnicy
    Ostatnio edytowane przez Adam1971 ; 09-10-2015 o 10:51

  7. #6
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze śruba która ustawia uchylenie przepustnicy. Wiem że gościu od którego kupiłem samochód ją ruszał. Jest ona praktycznie odkręcona. Czy ją jakoś trzeba wyregulować? Chodzi o tą
    Śruba powinna być tak ustawiona, żeby przepustnica była całkowicie zamknięta ale się nie klinowała.

    Cytat Napisał Adam1971 Zobacz post
    W tym modelu chyba nie ma siłownika ustawienia przepustnicy a jest tylko potencjometr odczytujący położenie przepustnicy
    Jest - zintegrowany z tym potencjometrem.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv


 

Podobne tematy

  1. nierówna praca silnika na lpg i problem z opadalniem bez dodania pedału gazu
    Napisany przez kaszatck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-05-2014, 02:49
  2. Punto II 1.2 8v problem z odpaleniem bez dodania gazu
    Napisany przez h1tman na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-03-2014, 09:37
  3. Brava 1,6 16v 16 litrów gazu na 100km !!!
    Napisany przez luka37 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 22-12-2012, 14:12
  4. Spalanie gazu - FIat Brava 1.6 16v.
    Napisany przez Service90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-03-2012, 23:54
  5. Instalacja gazu - Brava 1.2
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 12-10-2011, 11:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

marea 1.6 16v nie zapali bez dodania gazu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl