Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: brak napedu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997

    brak napedu

    witam, dokładnie wczoraj przy skręcie w lewo straciłem napęd w aucie ,(sprzęgło chodzi normalnie ,biegi wchodzą) .po otwarciu maski i włączeniu biegu zauważyłem ze półoś się obraca, pierwsza myśl przegub .Po rozebraniu stwierdziliśmy ze z przegubem jest wszystko w porządku(ciezko chodził brak luzu) w tej chwili auto stoi rozebrane zastanawiam sie jaka mogła być przyczyna tego stanu...prosze o radę może ktoś już się z tym spotkał...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 lipiec 2012
    Skąd
    Borek Wielkopolski
    Wiek
    32
    Postów
    36
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Prawdopodobnie przegub sie ukrecil. Przy skrecie w lewo to jak sie nie myle prawy. Zobacz czy przy wlaczonym biegu kreci sie poloska

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997
    sprawdziłem obraca się...(a koło stoi),napisałem to już wyżej

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    32
    Postów
    346
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Odkręć przegub od piasty koła. Zdejmij go i oceń czy wszystko w porządku.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997
    odkręciłem sprawdziłem...niby wszystko jest z nim w porządku

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    jest taka możliwość żeby półośka wyszła z przegubu i to było przyczyną ??(ponieważ po podniesieniu auta skrzynia już normalnie blokowała koło jakby wskoczyl na swoje miejsce) dodam jeszcze ze przegub bardzo łatwo dało się zdjąć z półosi

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    dodam jeszcze ze stało mi się to podczas poślizgu auto jechało prosto przy kołach skręconych na maxa w lewo i dodawaniu gazu

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał Mcgregor25 Zobacz post
    odkręciłem sprawdziłem...niby wszystko jest z nim w porządku

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    jest taka możliwość żeby półośka wyszła z przegubu i to było przyczyną ??(ponieważ po podniesieniu auta skrzynia już normalnie blokowała koło jakby wskoczyl na swoje miejsce) dodam jeszcze ze przegub bardzo łatwo dało się zdjąć z półosi

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    dodam jeszcze ze stało mi się to podczas poślizgu auto jechało prosto przy kołach skręconych na maxa w lewo i dodawaniu gazu
    Sam sobie odpowiedziałeś - najprawdopodobniej ścięło pierścień segera i dlatego przegub łatwo schodzi z wielofrezu - musisz zdjąć przegub i dokładnie wypłukać smar który się w nim znajduje - razem z nim wymyjesz pierścień lub to co z niego pozostało ,jeśli nie jeździłeś tak długo to przegub powinien być dobry i wystarczy nowy smar + nowy pierścień
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  8. #7
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Sam sobie odpowiedziałeś - najprawdopodobniej ścięło pierścień segera i dlatego przegub łatwo schodzi z wielofrezu - musisz zdjąć przegub i dokładnie wypłukać smar który się w nim znajduje - razem z nim wymyjesz pierścień lub to co z niego pozostało ,jeśli nie jeździłeś tak długo to przegub powinien być dobry i wystarczy nowy smar + nowy pierścień
    Przychylam się do wypowiedzi. Normalnie żeby zdjąć przegub z półosi trzeba się trochę nagimnastykować, także chyba w tym leży przyczyna.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997
    pierścień był tylko nieznacznie wygięty.Auto już jezdzi, z tym że przegub wymieniliśmy na nowy(przy okazji) i wszystko gra . Dzieki QBOOS za wyjaśnienie...

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Nazwij prawidłowo temat.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. spadl pasek napedu alternatora i innych. silnik 2,3 mj
    Napisany przez mirek-p76 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-01-2013, 11:51
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-12-2012, 18:51
  3. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 19:48
  4. szum w okolicach paska napedu alternatora...
    Napisany przez bigining na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 10-03-2009, 16:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo naped na jedno kolo

czy [przegub moze byc powodem brakiem napedu

jak wyjac przegob fiat brawa

brak segera przegubu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl