Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014

    [blachy] Usuwanie wgnieceń motodą bezinwazyjną

    Jak w temacie. Dzisiaj miła, ładna, młoda Pani lekko wgniotła mi błotnik. Wiecie, że to nie trudne w naszych autach Stąd pytanie, czy ktoś wie ile mniej, więcej kosztuje wyciągnięcie takiego wgniecenia?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010

    Re: Usuwanie wgnieceń motodą bezinwazyjną

    Cytat Napisał wojo985
    Jak w temacie. Dzisiaj miła, ładna, młoda Pani lekko wgniotła mi błotnik. Wiecie, że to nie trudne w naszych autach Stąd pytanie, czy ktoś wie ile mniej, więcej kosztuje wyciągnięcie takiego wgniecenia?
    Rozumie skoro młoda i ładna to to wliczyłeś to w koszta może jakieś foty z uszkodzenia ??
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #3
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    wojo985, lakierowanie elementu 150-200zł i z drugie tyle klepanie w zależności od tego ile roboty.
    btw. powinien się zgłosić do CIebie jakiś rzeczoznawca z jej TU i określić koszta które zostaną CI zresztą zwrócone
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli chodzi tylko o samo wyciągniecie blachy to koszty są około 100-150zł. Wszystko zależy jak duże.
    Są też na alledrogo zestawy do samodzielnego wyciągania wgnieceń, ale podobnież z tego co słyszałem są nie warte ceny.

    http://allegro.pl/search.php?sg=0&st...+wgniece%C5%84

    Z tego co słyszałem to silikony/kleje które nanosi się na część która będzie wyciągana nie są mocne i puszczają (nie trzyamją zbyt dostatecznie).

    A tu ciekawy pomysł CO2 + suszarka
    http://www.metacafe.com/watch/501379...ith_airduster/
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał waho.
    wojo985, lakierowanie elementu 150-200zł i z drugie tyle klepanie w zależności od tego ile roboty.
    btw. powinien się zgłosić do CIebie jakiś rzeczoznawca z jej TU i określić koszta które zostaną CI zresztą zwrócone
    Wziąłem od niej 350zł bo nie chciała robić problemu z schodzeniem po TU. A za tyle zrobiłbym spokojnie wymianę elementu i lakierowanie. Ale po co, jeżeli lakier jest nie zniszczony. Byłem u blacharza ostatnio bo mam wgnieciony drugi błotnik i powiedział, że nie ma sensu ich ani klepać ani wymieniać że taniej wyjdzie wyciągnąć. Jutro pojadę do firmy, która się tym zajmuję i zrobię zdjęcia przed i po oraz napiszę ile zapłaciłem.

    P.S. miszko nie chce mi się bawić z tym samemu, poza tym z moim szczęściem jeszcze coś zepsuję bardziej
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  7. #6
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał miszko
    A tu ciekawy pomysł CO2 + suszarka
    http://www.metacafe.com/watch/501379...ith_airduster/
    Prze patent! Nigdy bym na coś takie nie wpadł i teoretycznie powinno działać. Tylko czy na pewno lakierowi nić się nie stanie...

    wojo985, tylko, że czasem przy wyciąganiu może pęknąć lakier. Ja wyłyżeczkowanie, bo chyba o to Ci chodzi, przedniego nadkola przy lampie płaciłem 100-150zł nie pamiętam dokładnie bo robiłem to 1,5 r temu. U mnie wszystko było ok ale kumplowi i jak naprawiali rysę na tylnym nadkolu to poszedł lakier i i tak potem musiał szpachlować i malować, ale uprzedzali, że może być ciężko.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Zobaczymy co mi powiedzą i co zrobią.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  9. #8
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    wojo985, chodziło mi o subtelne puknięcie młotkiem gumowym od środka elementu
    A to co Prezes miszko pokazał :shock: chociaż to typowe prawo fizyki, ale jego zastosowanie rewelacja! Tylko mam wątpliwości czy do każdego wgniecenia da się zastosować
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    wyciągnąć tą maszynką na klej się da, jeśli nie ma ostrych krawędzi i blacha nie ma w tym miejscu przetłoczeń
    robiłem to w barce i jestem całkiem zadowolony z efektu
    tylko warunek, że lakier musi być ori, bo jak już było malowane, to odpryśnie, a i przy mocniejszych wgniotach też potrafi odprysnąć
    warto samemu spróbować, koszt niewielki bo około 20 zł
    stary i zły

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    101
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Albo znajdź magika, ktory ci to zrobi profi bez lakierowania. jest kilka osób w polsce, ktore np. potrafią bez jakiejkolwiek szkody auta po gradobiciu zrobic, pukając z cierpliwoscią młotkiem, poszukaj, moze znajdziesz...

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Już wiem wszystko. Zrobią mi to za 150zł i dają gwarancję że śladu nie będzie. Z tym że terminy mają po 3 tygodnie :/
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    88
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD 110 ELX 2001
    Cytat Napisał miszko
    A tu ciekawy pomysł CO2 + suszarka
    http://www.metacafe.com/watch/501379...ith_airduster/
    Ktoś tego próbował, bo mam małe wgniecenie i kusi mnie ten sposób, ale mam lekkie obawy, czy aby napewno nie uszkodzi się lakier...

  14. #13
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    w sumie ja tez mam lekkie wgniecenie na drzwiach, tylko musze rozebrac tapicerke i zobaczyc czy to przypadkiem nie wgniotło sie wzmocnienie boczne drzwi bo jak tak to nie ruszam
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2008
    Skąd
    Gostyń
    Postów
    241
    Auto
    Fiat Marea ELX 1.6 16V
    To jak? Testował to ktoś ?
    Ja mam małą wgniotke na masce (chciałem docisnąć żeby się zamknęła a ta się wgniotła)
    Zapraszam do chomika do katalogu BBM. Tam wiele manuali i poradników

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    Cytat Napisał Gardziel
    To jak? Testował to ktoś ?
    Ja mam małą wgniotke na masce (chciałem docisnąć żeby się zamknęła a ta się wgniotła)
    niestety, próbowałem dzisiaj, nie zadziałało,,
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [blachy] Kod lakieru, gdzie jest tabliczka ?
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 12-04-2011, 17:00
  2. [blachy] Tylka klapa kombi - jak zdjąć plastik?
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 04-12-2009, 00:21
  3. [blachy] Maska
    Napisany przez seth na forum Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-09-2008, 17:04
  4. [blachy] Brzęczenie w tylnej klapie (kombi)
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-09-2008, 18:58
  5. [blachy] dziura do silnika???
    Napisany przez gawor06 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-07-2008, 23:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wyklepanie blachy cenaile kosztuje usuwanie wgniecenjak wyciagnac blachewyciaganie wgniecen cenawgniecenie na nadkoluusuwanie wgniecen suszarkabezinwazyjny zestaw blachaklepanie bez malowania
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl