Witajcie. z racji że w internecie nie ma za bardzo pokazanego jak w Nowym Bravo zamontować CB żeby nie uszkodzić plastików umieszczam 2 rozwiązania które wymagają trochę dłubaniny ale nie ma śladu na plastikach jak się zdemontuje CB.
Sposób I
potrzebne są
płaskownik
dwie śrubki 5 wraz z nakrętkami.
wiertło 5 i 9,5
na zdjęciu widać jak wygiąć płaskownik.
wiertło 9,5 służy do wywiercenia otworu pod śrubę co jest na dole schowka po lewej stronie
wiertło 5 i dwie śrubki wiertło nam do umocowania mocowania CB do płaskownika.
wygląda to tak:
Załącznik 603 Załącznik 604 Załącznik 605 Załącznik 606 Załącznik 607 Załącznik 608
minusem tego rozwiązania jest to że trzeba mieć twardy i mało plastyczny płaskownik. inaczej tak jak u mnie wszystko będzie bardzo nam latalo gdyz płaskownik będzie sprężynował nam każdy odchył aut.
Sposób II
potrzebny jest kawałek sztywnej blachy ale cienkiej wielkością mniej więcej 10x6 cm.
2 blachowkręty
Załącznik 609
2 śrubki 5 z lepkiem jak przy blachowkręcie i 2 nakrętki na nie.
na dłuższym boku zaginamy rant około 1 cm tak żeby był pod kontem 90stopni do reszty blaszki.
wiercimy w niej otwory ( ja użyłem wiertla 4mm i 8 do zrobienia miejsca żeby się łepek schował.)
zdejmujemy mieszek z dźwigni zmiany biegów i odkręcamy śrubki mocujące karbonową osłonkę.
mocujemy blaszkę tak aby tylko zobaczyć jak to wygląda i przymierzamy CB wraz z jego mocowaniem.
teraz samo mocowanie CB przykładamy do blaszki i zaznaczamy miejsca na dziurki.
zdejmujemy blaszkę i wiercimy wiertlem najpierw 5mm potem 8 żeby schować łepek.
przykręcamy mocowanie tak aby nakrętka była od strony CB. naklejamy na tył blaszki który styka się z plastikiem na. skaje czy tez kawałek dętki tak żeby łepki nam nie porysowały plastiku. teraz blaszkę z mocowaniem CB przykładamy do tunelu i od góry przykręcamy blachowkrętami
tak to wygląda:
Załącznik 610 Załącznik 611
u mnie wygląda bajerancko i nie porysuje sobie plastików a jak mi się CB znudzi to nie będzie po nim znaku