Siemanko !
Mam w planach doprężenie silnika seicento 900 cm3, czyli rozebranie silnika na części pierwsze i poskładanie,
-obniżenie bloku o 0,25mm i głowicy 0,25mm
-docieraniem zaworów
-nowe panewki korby i główne
-nowe pierścienie,
-regeneracja pompy olejowej
-nowy rorząd
-odchudzenie koła zamachowego 30-40 % ??
-przelotowy tłumik (stawiam na 2 cale) + tłumik środkowy i końcowy "mugen"
-nowe sprzęgło
-uszczelka pod głowice 1,2mm usadzana na kleju specjalny
- dobry programik do tych modów ( szef mi zrobi )
- zimny dolot czyli filtr stożkowy w zderzak
........... a później zaprawki, zapyłki i klar po całości + polerka , nowe fotele przednie z fiata bravo obszyte skórą wraz z tylnią kanapą, ..... ale to późniejsze plany, póki co silnik.
Stawiam na jakieś 60-70 koni choć dopiero na hamowni
I z tym wiąże się moje pytanie nie jestem już laikiem w sprawach tuningu ale po prostu chce poznać wasze opinie i dobre rady w tych sprawach, i nie interesują mnie swap silnika.
dzięki wielkie i pozdrawiam.