mginz
08-06-2010, 20:39
Witam,
Temat ten był już był wałkowany, ale mam jeszcze kilka pytań.
Panowie mam problem - po wyłączeniu silnika wybija płyn chłodniczy - Marea 1.6 16V + LPG.
Wszystko zaczęło się po wymianie chłodnicy (nowa) i korka na używany. Układ zalałem nowym płynem i odpowietrzyłem jak w instrukcji, podczas jazdy na trasie temperatura płynu jest ok, w mieście jest na połowie skali. Na postoju po 5 min tem. jest lekko powyżej środkowej kreski i włącza sie wentylator. Po wyłączeniu silnika momentalnie wzrasta poziom płynu i wybija przez korek.
Co jest przyczyną żle odpowietrzony układ czy zły korek?? Dodam że układ był odpowietrzany na kilka sposobów przez kilku znawców zawsze z tym samym efektem.
Czy korek może być problemem? Założony jest inny używany ale bez tej czerwonej "blonki" stary sie nie nadaje - uszkodzenie mechaniczne.
Panowie czekam na propozycje
Temat ten był już był wałkowany, ale mam jeszcze kilka pytań.
Panowie mam problem - po wyłączeniu silnika wybija płyn chłodniczy - Marea 1.6 16V + LPG.
Wszystko zaczęło się po wymianie chłodnicy (nowa) i korka na używany. Układ zalałem nowym płynem i odpowietrzyłem jak w instrukcji, podczas jazdy na trasie temperatura płynu jest ok, w mieście jest na połowie skali. Na postoju po 5 min tem. jest lekko powyżej środkowej kreski i włącza sie wentylator. Po wyłączeniu silnika momentalnie wzrasta poziom płynu i wybija przez korek.
Co jest przyczyną żle odpowietrzony układ czy zły korek?? Dodam że układ był odpowietrzany na kilka sposobów przez kilku znawców zawsze z tym samym efektem.
Czy korek może być problemem? Założony jest inny używany ale bez tej czerwonej "blonki" stary sie nie nadaje - uszkodzenie mechaniczne.
Panowie czekam na propozycje