saper
31-05-2010, 09:27
Witam
Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Fiata Bravo 1.8 16v GYTY 97 rok z klimą
Chciałem się dowiedzieć co to może być.
Problem jest następujący.
Mamy przycisk do obiegu zamkniętego lub otwartego powietrza i teraz nie za bardzo wiem o co chodzi, ponieważ jak patrzyłem na ruchy klapki to po wciśnięciu klawisza i zaświeceniu się lampki na nim klapka idzie w dół co jest niezgodne z symbolika owego przycisku. Ale jak wyłączę tą lampkę czyli tak jak by był obieg otwarty to klapka idzie w górę, słychać jak pracuje ten silniczek. Klapka dochodząc do końca chwilę pozostaje w swojej pozycji i nagle opada i znów jedzie do góry i znowu opada i tak cały czas.
Ewentualnie czy wiecie jak dostać się do tego ustrojstwa, mam poduszkę nad schowkiem i dostęp w ogóle do czegoś jest zupełnie nie możliwy. Czy w takim wypadku trzeba wyjąć poduchę?
Pozdrawiam
Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Fiata Bravo 1.8 16v GYTY 97 rok z klimą
Chciałem się dowiedzieć co to może być.
Problem jest następujący.
Mamy przycisk do obiegu zamkniętego lub otwartego powietrza i teraz nie za bardzo wiem o co chodzi, ponieważ jak patrzyłem na ruchy klapki to po wciśnięciu klawisza i zaświeceniu się lampki na nim klapka idzie w dół co jest niezgodne z symbolika owego przycisku. Ale jak wyłączę tą lampkę czyli tak jak by był obieg otwarty to klapka idzie w górę, słychać jak pracuje ten silniczek. Klapka dochodząc do końca chwilę pozostaje w swojej pozycji i nagle opada i znów jedzie do góry i znowu opada i tak cały czas.
Ewentualnie czy wiecie jak dostać się do tego ustrojstwa, mam poduszkę nad schowkiem i dostęp w ogóle do czegoś jest zupełnie nie możliwy. Czy w takim wypadku trzeba wyjąć poduchę?
Pozdrawiam