Zobacz pełną wersję : [osprzęt silnika] Stilo JTD ciśnienie paliwa
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Stilo JTD 115KM rocznik 2005. Ogólnie mam ciągle powracający problem z ciśnieniem paliwa według mechanika. Pierwszy raz wystąpił problem zaświecił żółty symbol silnika, komunikat Engine fault i tryb awaryjny tak że można było jechac tylko była ograniczona moc. Po zgaszeniu silnika w baku było słychac bardzo mocne bulgotanie ON. Podpięcie pod kompa i wyszedł błąd niewłaściwego ciśnienia paliwa na szynie. Skasowanie i dwa tygodnie spokoju. Później sytuacja się powtórzyła tylko auto tym razem zgasło i dało się uruchomic dopiero po kilku minutach. Kilometr jazdy znowu zgasło chwila postoju zapaliło i tak 3 razy i dojechałem do domu. Mechanik - ten sam błąd, kasowanie i stwierdził że jest to wina zakrętki (korka) wlewu paliwa i kazał jeździc bez korka. Wyrzuciłem całe wnętrze korka tak że miał wolny przelot i go założyłem. Znowu się powtórzyła sytuacja po dwóch tygodniach, błąd zgasło auto, bulgotanie. Po dwóch godzinach próba zapalenia i nic. Drugie podejście i auto pali i wszystkie błędy z deski zniknęły samodzielnie, przejechałem 5km do domu zgasiłem ale już zaczęło lekko bulgotac w baku. Zawsze gdy pojawiał się błąd auto miało już pełną optymalną temperaturę silnika. Czym cieplejsze auto tym mocniejsze bulgotanie w baku. Pytanie od czego zacząc bo mechanicy mają kiepskie podejście do tego samochodu.
maniek8998
17-05-2010, 11:43
tez mam czasem ten problem ale to samemu idzie naprawic przynajmniej w moim przypadku tez mam jtd 115km tez pojawia mi sie ten komunikat ale poprostu pokazuje mi on sie wtedy kiedy mam koncowke w baku i jest juz tam ostry wir (jade na oparach) :? gdy zaleje ON wiecej niz rezerwe problem znika a i wymien filtr paliwa na wszelki wielki :)
Sprecyzuj jaki błąd był, konkretnie treść bo to dość ważne bo wiemy tyle że coś nie tak z ciśnieniem na szynie, ale może być za małe to wtedy pompa CR nie domaga, za duże albo coś jeszcze to zdarza się że czujnik pada.
Wyciagnalem pompe paliwa i byla w niej doslownie cala garsc opilkow plastykowych z dwoma o wielkosci 1x1cm, wyczysclilem wymylem przetestowalem a teraz jezdze i czekam czy problem powroci. A co do błedu to było zbyt małe ciśnienie paliwa tyle wiem
maniek8998
21-07-2010, 23:19
panowie a mam pytanie dzisiaj mialem identyczny przypadek ostry wir w baku i zgasl zalalem i musialem bardzo dlugo krecic zeby zalapal.mowa o stilo 1,9jtd 115km i odrazu pytanie czy jest tam jakas pompka (gumowa do odpowietrzenia) w niektorych samochodach jest taie cos ja patrzylem ale nic nie bylo wiec o to moje pytanie a nastepne czy owy jtd jest na pompo-wtryskach czy jak??bo slyszalem ze w innych markach bardzo czesto to pada gory dziekowa :lol:
bezpośredni wtrysk common rail
do wszystkich użytkowników jtd wysysających zbiorniki do ostatniej kropli ON :!: :!: :!:
po zalaniu zbiornika i przekręceniu kluczyka w pozycje MAR odczekajcie 10-15 s aby pompka paliwowa podała paliwo na listwę układu się nie odpowietrza :red_kartka:
jou123 nie chcę cie straszyć ale twoja pompka już dogorywa szykuj kase na nową :(
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.