kiuba_k
14-05-2010, 18:51
Witam!
Jak to jest z tą regułą? Jak skręca się w lewo, wykonuje się lewy łuk i wtedy najgłośniej słychać wytłuczone łożysko to znaczy się, że lewe jest do zmiany, bo na nim jest oparty podczas tego manewru większy ciężar?
Czy jest to na odwrót?
Muszę już z pasażerami w aucie krzyczeć do siebie, tak słychać już huczenie ;-)
Jeszcze tylko lewy wahacz, bo sworzeń padł i będzie cisza. Chyba, że nie tylko sworzeń tylko dodatkowo poduchy amorków przednich. Nie wiem jak to z nimi jest? Czy się komplety wymienia, czy tylko same łożysko - jakiś tam wkład jest w tej poduszce, nie znam się.
Zima dała w kość.
Jak to jest z tą regułą? Jak skręca się w lewo, wykonuje się lewy łuk i wtedy najgłośniej słychać wytłuczone łożysko to znaczy się, że lewe jest do zmiany, bo na nim jest oparty podczas tego manewru większy ciężar?
Czy jest to na odwrót?
Muszę już z pasażerami w aucie krzyczeć do siebie, tak słychać już huczenie ;-)
Jeszcze tylko lewy wahacz, bo sworzeń padł i będzie cisza. Chyba, że nie tylko sworzeń tylko dodatkowo poduchy amorków przednich. Nie wiem jak to z nimi jest? Czy się komplety wymienia, czy tylko same łożysko - jakiś tam wkład jest w tej poduszce, nie znam się.
Zima dała w kość.