Siwy1982
31-03-2010, 09:16
Witam;
Podczas ostatnich badań technicznych, powiedziano mi, że po zimie powinienem dokonać wymiany maglownicy.
__________________________________
Od jakiegoś roku, podczas jazdy na nawierzchni, z dużą ilością nierówności, pomimo wymiany wahaczy i drążków, które stukały, nadal pozostaje taki głuchy stuk o niskim tonie.
Dodatkowo podczas ruszania kierownicą w ramach luzu przy zatrzymanym aucie, słuchać ten sam niski stuk.
Przy maksymalnym skręcie kół słychać inny dźwięk (jak by wirówka) ale to podczas jazdy.
I teraz pytanie;
Czy maglownicę trzeba wymienić czy można regenerować i efekt będzie podobny?
Ktoś ma doświadczenia na tym polu?
Podczas ostatnich badań technicznych, powiedziano mi, że po zimie powinienem dokonać wymiany maglownicy.
__________________________________
Od jakiegoś roku, podczas jazdy na nawierzchni, z dużą ilością nierówności, pomimo wymiany wahaczy i drążków, które stukały, nadal pozostaje taki głuchy stuk o niskim tonie.
Dodatkowo podczas ruszania kierownicą w ramach luzu przy zatrzymanym aucie, słuchać ten sam niski stuk.
Przy maksymalnym skręcie kół słychać inny dźwięk (jak by wirówka) ale to podczas jazdy.
I teraz pytanie;
Czy maglownicę trzeba wymienić czy można regenerować i efekt będzie podobny?
Ktoś ma doświadczenia na tym polu?