Zobacz pełną wersję : [silnik] obroty
slawek 73
24-03-2010, 22:08
Dziwne zachowanie silnika,rano gdy odpalę auto silnik ma jakiś 850 obrotów czyli normalnie,póżniej gdy kolejny raz zapalę obroty spadają do 500-600 obrotów.Chcę zaznaczyć że obroty nie falują,tylko jak się zagrzeje to są cały czas na jednym poziomie czyli 500-600.Teraz pytanie czy to normalne przy td silniku?
Ja mam tak ze na zegarze pokazuje 500 ale jak ostatnio bylem na kompie to tam pokazywalo 740 wiec jak sie nic nie tlucze i nie wibruje to moze masz tak jak ja 8)
slawek 73
25-03-2010, 21:05
Silnik sobie ładnie pracuje nie trzęsie.
luca89cn
25-03-2010, 21:09
normalne obroty biegu jalowego to 850 +/- jakies 20 moze 30, 500- 600 to zdecydowanie za malo i trzeba szukac rozwiazania problemu
slawek 73
25-03-2010, 22:28
Tylko gdzie szukać,jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy.Od czego zacząć?
ja mam wersje 2.0 HLX i wyczytalem gdzies ze dla tego silnika to 750 +/- 50 tak pisze w ksiazce "sam naprawiam bravo"
joshua79
26-03-2010, 17:11
Cycki opadają....ale wiesz czym się różni 2,0 w benzynie od 1,9 w dieslu....?
Ja ostatnio znalazlem na allegro Honde w TDI'ku a do tego vtec :D:D:D Nic tylko brac!! Jakosc Hondy, silnik nie do zajechania prosto z niemiaszkowej fabryki, a do tego zmienne fazy rozrzadu!! Miod malina;P
A na pytanie czym sie rozni 2.0 od 1.9 odpowiedz jest prosta: rozni sie o pol szklanki pojemnosci..co za roznica czy diesla czy benzyny - to pol szklanki i to pol szklanki:D
hmmm diesel benzyna ciekawe chyba inny zapach :lol:
chodzilo mi o to ze moj zegar pokazuje co innego niz jest w rzeczywistosc bo jednak bardziej wierz w komp niz w zegar na desce i w zadnym poscie nie porownalem benzyny do :sciana: diesla :sciana: tylko pisalem jak to u mnie wyglada na DESCE :x
Spokojnie;) Loozik.. szkoda glowy. To tylko taki przytyk delikatny. No offence;P
No ja juz tez pare razy pisalem jak cos wyglada u mnie w jtdku i zostalem wesolo zbluzgany ze sie wogole wypowiadam, skoro rozmowa o benzynie (topik o wskazaniach temperatury i poziomu wahy).
joshua79
26-03-2010, 20:18
Chodziło mi tylko o to że w przypadku benzyny i diesla są inne nominalne wartości dla wolnych obrotów.
Bez obrazy ;D
A kolega sławek73 widzę z Wro więc jak by chciał może na PW zagadać to można coś obadać przy sprzyjającej pogodzie przy browarze 8)
Ja to tak troche z przyzwyczajeniaw temacie o dieslu pisze 8) ostatnie 8 lat spedzilem w diselku :lol: wiec cokolwiek sie w nim orientuje a od miecha benzyka wiec jak jakies niepisane reguly naruszylem to tylko nawyk ;D
a wracajac do tematu to chodzi mi oto (czy benzyna czy diesel) nie zawsze to co na tablicy to prawda :lol:
przyklad z PEUGEOTA 605 TD braklo skali na temperaturze a jak podnioslem maske ot tak troszke podgrzany ;D
pozdrawiam 8) 8) :lol:
joshua79
26-03-2010, 21:44
Niom to te słynne zimne luty. Ale w przypadku obr. pewnie problem gdzieś indziej u kolegi.
slawek 73
26-03-2010, 22:20
Joshua79 masz ten sam motorek co ja ,powiedz mi co to za cholera jest przed przepływką?jak to się nazywa i do czego to służy.
joshua79
26-03-2010, 23:43
Ale co dokładnie masz na myśli? Który element?
slawek 73
27-03-2010, 05:50
Chodzi mi o ten kawałek rury z tym czujnikiek przed samym przepływomierzem,są razem płączone.Pierwsze jest to ustrojstwo ,przepływka i dalej rura do turbiny.Ma to kostkę do której jest podpięte dwa kabelki.
joshua79
27-03-2010, 21:22
Tyle że ja tam nic nie widzę ani przed ani za....może jakieś foto?
slawek 73
27-03-2010, 21:31
kolego masz motorek 100konny i przepływkę pod akumulatorem schowaną?
joshua79
27-03-2010, 21:44
Tak....pewnie Ci chodzi o czujnik temp. powietrza zasilajcego.
slawek 73
27-03-2010, 21:53
Jakie ma zadanie ten czujnik?Czy uszkodzony będzie miał jakiś wpływ np. na mulenie i słabe zbieranie się maryśki?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.