Zobacz pełną wersję : Dziwna sprawa z przegubem
wacoreq83
23-02-2010, 18:51
Mam takie pytanie, nie dawno wymienialem w mareii przegub wewn wraz z poloska, dzisiaj zauwazylem ze podczas zrywu kol cos zaczelo chrobotac w w tym wlasnie kole, w domu sciagnelem kolo, oslony i przy recznym poruszaniu cala poloska wyczulem maly luz na przegubie i teraz czy taki luz powinien byc czy z przegubem jest cos nie tak
Luzu nie powinno być. Wahacz dobrze przykręcony, a zwłaszcza przy zwrotnicy?
Ale jeśli chrobocze Ci przy ostrym skręcaniu to będzie objaw padniętego przegubu.
Mam takie pytanie, nie dawno wymienialem w mareii przegub wewn wraz z poloska, dzisiaj zauwazylem ze podczas zrywu kol cos zaczelo chrobotac w w tym wlasnie kole, w domu sciagnelem kolo, oslony i przy recznym poruszaniu cala poloska wyczulem maly luz na przegubie i teraz czy taki luz powinien byc czy z przegubem jest cos nie tak
Przegub zakupiłeś firmowy czy rzemiosło ??
Pytam dla tego że miałem podobny przypadek u kolegi, chciał zaoszczędzić i zakupił przegub po regeneracji i objawy były takie jak w Twoim opisie .
Po przejechaniu paru kilometrów przegub się rozleciał :?
Cześć :) tak przegub będzie miał delikatny luz w wzdłuż najlepiej go wymontować ściągnąć gumowe osłony i sprawdzić czy wszystkie kulki są na miejscu lub przy mocnym zrywie jak ruszasz to przysłuchaj się czy nie ma jakiegoś stuku lub coś w tym podobnego:-) a jak nie to wyciąg go z zwrotnicy trzymaj półośkę a przegub ciąg do siebie może zabezpieczenie ścięło i wylatuje :-) a jak jest nowy to do sklepu reklamacje:-)
Pozdrawiam odezwij się co było nie tak jak się z tym uporasz :) [/b]
A jak wymieniałeś przegub brud Ci się nie dostał do środka? Możliwe, że tak i stąd to chrobotanie.
W przegubie nie powinno być luzu. Jak ktoś dobrze zauważył przegub nowy czy regenerowany?
wacoreq83
23-02-2010, 23:19
Przegub kupilem na gieldzie nie mam pojecia czy byl regenerowany bo nie wiem po czym to poznac, chrbota przy zrywie na prostych kolach a kulki nie mogly sie rozleciec bo to jest przegub krzyzakowy
No masz 3 pierścienie :) i któryś mógł ulec uszkodzeniu a przegub będzie miał delikatny luz wzdłużny w kielichu :lol: jak i nowy tak i po regeneracji :D bo inaczej jak był by sztywny uległ by wyciągnięciu , złamaniu, lub mogły by przenosić drgania wiem bo sam przy tym robię :lol: od 4 lat :) i dzisiaj na sam przykład wymieniałem w golfie IV :lol: Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-24, 20:12 ]
oczywiście nie chce się tu z nikim zbywać aczkolwiek każdy ma swoje zdanie na ten temat Pozdro:-)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.