PDA

Zobacz pełną wersję : Pajero 3.0 V6



ubek
25-01-2010, 21:19
Marka: Mitsubishi Pajero
Pojemnosc silnika: 3000
Ilość cylindrów: 6
Układ: V
Rok produkcji: 1999
Kolor: srebrny

Miejski ekonomiczny samochodzik :D Od jakiegoś czasu używkowany przezemnie na zmianę z Renault Safrane

http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008022.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008022.jpg)http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008023.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008023.jpg)
http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008024.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008024.jpg)http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008025.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008025.jpg)
http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008027.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008027.jpg)http://forum.tempra.org/imgshack/_t/t_0008028.jpg (http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0008028.jpg)
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_t/t_0000447.jpg (http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000447.jpg)http://fiatforum.com.pl/imgshack/_t/t_0000448.jpg (http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000448.jpg)

wilczak99
25-01-2010, 22:06
niezła gablota ubek, powodzonka :D

egon
26-01-2010, 10:16
ubek, całkiem, całkiem :P

karwoj25
02-02-2010, 17:37
mały, zwinny, ekonomiczny, wszędzie zaparkujesz, same zalety... :lol:

ubek
02-02-2010, 17:38
Zwinny jest, z parkowaniem nie ma problemów :D Gorzej z tą ekonomią ;) ale w końcu to miejski samochód z ekonomicznym miejskim silnikiem więc nie ma co od niego za dużo wymagać ;)

mckoval
05-02-2010, 19:34
ale ile to ma mocy? to jest ta wersja 177KM? i ile niutkow?
bo jesli to ten to on chyba nie pali az tak dramatycznie..

ubek
05-02-2010, 20:18
Tak to wersja 177 km - moment to 255 nm - ze spalaniem dramatu nie ma :) przy mojej "nodze" ok 17 l w normalnej jeździe :) W terenie max co miałem to ok 35l - ale to już ciężko było dokładnie policzyć :)

Niutki na silniku i na kołach jeszcze się różnią - kiedyś miałem ochote shamować Miska na niskiej skrzyni z blokadami :)

mckoval
05-02-2010, 21:27
no 17 to z jednej strony nie duzo, ale jak za tym ida radosci zwiazane z przyspieszaniem
a 177km przy 2t masy chyba jednak nie wciska w fotel..

ptwardy
05-02-2010, 21:29
Aha, do pierwszego rozebrania silnika - potem przeklniesz cały koncern trzech diamentów. Mój Galant zdechł i nikt nie umie go reanimować, a za tani by dać go do ASO, bo sam wjazd więcej kosztuje niż samochód. Japończyki są bezawaryjne - do pierwszej awarii.
Wróciłem do FIATa i przy europejczykach już pozostanę - przynajmniej prawie każdy uczył się na nich mechaniki.
Jeden z moich mechaników też kupił sobie ten Twój model i teraz zawsze jeden podnośnik serwisowy ma zarezerwowany dla siebie.
Oby ten Twój był tym bezawaryjnym i służył Ci wiernie.

ubek
17-03-2010, 21:53
Wciskać nie wciska - ale postrafi zaskoczyć nie jednego 8)

Duża radość jest bo ten wynalazek ma stały napęd na tył - co pozwala na "spokojne" slajdy bokami ;)

ptwardy ta jednostka jest nie wysilona bo moc ma małą w stosunku do pojemności silnika - poza tym wyznaję zasadę "dbasz masz" dobry olej, wymiany regularnie ogólnie auto dbane więc jakoś się nie boje że coś się grubego wysypie. Użytkuje go od pół roku i jak na razie nie mam z nim większych problemów.

[ Dodano: 2010-03-17, 20:52 ]
Dziś Misiek dostał nowy gadżet

http://fiatforum.com.pl/imgshack/_t/t_0000547.jpg (http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000547.jpg)http://fiatforum.com.pl/imgshack/_t/t_0000548.jpg (http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000548.jpg)

CHARAKTERYSTYKA:
8000 lbs
Zasilanie 12VDC pobór prądu od 70 do 390A
Moc silnika 5,5 KM 12

Siła uciągu na kołach bez dodatkowego oporu 15 ton
Siła uciągu w pionie 3,6 tony (wyciągarki samochodowe nie są przewidziane do pionowego podnoszenia przedmiotów, paramet ten używany jest w celu określenia mocy wyciągarki)

Przekładnia planetarna, 3 stopniowa
Hamulec automatyczny
Długość liny 28m
Prowadnica liny 4-rolkowa, ze stali szlachetnej
Pilot sterujący
Kabel do pilota 3.7m
Waga około 30kg
Wymiary (L×W×H) 442×180×250mm

Na razie czeka na montaż - bo trzeba będzie oddać auto specjalistom i trochę przerobić żeby przy pracy wyciągarki jej nie urwać.

Jelcyn
17-03-2010, 22:01
Kurcze, nie wiedziałem, że w takie tereny jeździsz, że aż wyciągarka jest ci potrzebna :D

ubek
17-03-2010, 22:03
tej zimy już kilka razy by mi się przydała

waho.
17-03-2010, 23:00
Fajna zabawka, mi by się przydała taka w B-o ;], pewniej bym wyjeżdżał w teren ;)

Hipo
18-03-2010, 10:18
tej zimy już kilka razy by mi się przydała

Jak się jeździ transitem po rowach zamiast drogą to wiadomo :badgrin: :badgrin: :badgrin: :lalala: :lalala: :lalala:

ubek
18-03-2010, 20:44
Transit to pikuś - Cherokee wyciągałem z rowu :D :D