matejko
13-12-2009, 00:15
Witam
Kupiłem niedawno Bravo 1.9JTD GT z 2001r. Samochód posiada centralny zamek z pilotem w kluczyku. Problem polega na tym, że pilot w kluczyku nie działa. Dioda świeci przy naciśnięciu przycisku ale brak jakiejkolwiek reakcji ze strony samochodu. Z kluczyka otwiera i zamyka normalnie. Czytałem, że może to być przyczyną rozkodowania pilota przy wymianie baterii, ale nie wiem czy to prawda. Jak ponownie zakodować pilota? Mogę to zrobić samemu czy trzeba w warsztacie? Jeśli pozostaje warsztat to ile może to kosztować i gdzie najlepiej zrobić to w Łodzi lub okolicach?
[ Dodano: 2010-01-17, 19:57 ]
Odświeżam trochę temat. Człowiek uczy się całe życie, poczytałem instrukcje i tam jest że aby zakodować alarm/centralny zamek trzeba wcisnąć przycisk przy oświetleniu wewnętrznym auta i przycisk na pilocie i czekać aż kontrolka zaświeci się światłem stałym. Jeśli pulsacyjnym to powtórzyć. Problem w tym że u mnie cały czas świeci się pulsacyjnym i nie chce się zakodować. Ktoś zna się na tym lepiej niż ja?
Kupiłem niedawno Bravo 1.9JTD GT z 2001r. Samochód posiada centralny zamek z pilotem w kluczyku. Problem polega na tym, że pilot w kluczyku nie działa. Dioda świeci przy naciśnięciu przycisku ale brak jakiejkolwiek reakcji ze strony samochodu. Z kluczyka otwiera i zamyka normalnie. Czytałem, że może to być przyczyną rozkodowania pilota przy wymianie baterii, ale nie wiem czy to prawda. Jak ponownie zakodować pilota? Mogę to zrobić samemu czy trzeba w warsztacie? Jeśli pozostaje warsztat to ile może to kosztować i gdzie najlepiej zrobić to w Łodzi lub okolicach?
[ Dodano: 2010-01-17, 19:57 ]
Odświeżam trochę temat. Człowiek uczy się całe życie, poczytałem instrukcje i tam jest że aby zakodować alarm/centralny zamek trzeba wcisnąć przycisk przy oświetleniu wewnętrznym auta i przycisk na pilocie i czekać aż kontrolka zaświeci się światłem stałym. Jeśli pulsacyjnym to powtórzyć. Problem w tym że u mnie cały czas świeci się pulsacyjnym i nie chce się zakodować. Ktoś zna się na tym lepiej niż ja?