PDA

Zobacz pełną wersję : [osprzęt silnika] turbina



slawek 73
29-11-2009, 12:55
Koledz jest możliwy aby zacioł się ten zaworek na turbinie .Chodzi mi o zawór otwierający za załanczanie się turbiny.

klaudio79
30-11-2009, 15:44
Może. Rozruszaj, postukaj nim, w sensie zamknij/otwórz w pełnym zakresie ruchu to wtedy nagary zlecą i powinien trochę odżyć twój zaworek.

slawek 73
30-11-2009, 18:45
stukałem w niego i nawet nie drgnie.Może w sobotę wyciągnę turbine.

klaudio79
01-12-2009, 11:20
No niestety czasami jak zardzewieje+zapiecze to niestety trzeba przejść do radykalnych środków.
Moim zdaniem próbuje rozruszać kombinerkami czy jakoś sposobem. Z wyciągnięciem się na pier... a tak na prawdę to rdzewieje to co na zewnątrz.

slawek 73
01-12-2009, 15:11
próbowałem ale nie ma dojścia,kolektor przeszkadza.ten cyngwajs od zaworu nie widać aby był zardzewiały,tylko przy kolektorze gdzie łączy się z jakąś klapką jak myślę jest trochę rdzy.

Hipo
01-12-2009, 19:41
Wogóle to z czym masz problem że chcesz dłubać przy westgate? on tak lekko nie chodzi jak się wydaje i rękami go raczej trudno ruszyć.

slawek 73
01-12-2009, 20:21
Odkręciłem osłonę kolektora tam jest małe okienko,wkręcałem silnik 3 może 4 tysiące obrotów i zaworek nawet nie drgnoł o milimetr.Jedno pytanko zatkałem wlot powietrza scisneło węże,gdy dodawałem na zatkanym dolocie sciskało ich jeszcze bardziej.Tak ma być?

Hipo
01-12-2009, 20:25
Odkręciłem osłonę kolektora tam jest małe okienko,wkręcałem silnik 3 może 4 tysiące obrotów i zaworek nawet nie drgnoł o milimetr

Bo na postoju turbo nie napompuje Ci takiego ciśnienia żeby westgate sieotworzył, ponownie się pytam zaś po co szukasz dziury w moście?


Jedno pytanko zatkałem wlot powietrza scisneło węże,gdy dodawałem na zatkanym dolocie sciskało ich jeszcze bardziej.Tak ma być?

NO pewno, przecież silnik zasysa powietrze a Ty mu dolot zatykasz więc tworzy podciśnienie i sciska węze.

klaudio79
01-12-2009, 20:52
Dokładnie Sławku 73 tak jak pisze Hipo. Podaj przyczynę a może coś się wymyśli.

slawek 73
01-12-2009, 20:58
Czytałem na forum że czasami lubi się zacinać.Popsikałem wd-40 jakby coś pomogło ma troszkę lepszego kopa,ale na 3-4-5 bo 1-2 wchodzi szybko na obroty wolniej przyspiesza.W zeszłym tygodniu byłem na kąpie okazało się że mam 4 błędy przepływka i coś z ;iniekcją; myślę że chodzi coś paliwo,wtryski albo pompa.Potem pojechaliśmy na próbę,po skasowaniu błędów kazał wkręcać do 4 tyś.Na 4 doszedłem do 140km\h i pytał czy tak może być.Pytałem o 1i2 powiedział że tak ma być

Hipo
01-12-2009, 22:15
Czytałem na forum że czasami lubi się zacinać.Popsikałem wd-40 jakby coś pomogło ma troszkę lepszego kopa

Chyba efekt placebo zadziałał ;)