Zobacz pełną wersję : [osprzęt silnika] turbina
slawek 73
29-11-2009, 12:55
Koledz jest możliwy aby zacioł się ten zaworek na turbinie .Chodzi mi o zawór otwierający za załanczanie się turbiny.
klaudio79
30-11-2009, 15:44
Może. Rozruszaj, postukaj nim, w sensie zamknij/otwórz w pełnym zakresie ruchu to wtedy nagary zlecą i powinien trochę odżyć twój zaworek.
slawek 73
30-11-2009, 18:45
stukałem w niego i nawet nie drgnie.Może w sobotę wyciągnę turbine.
klaudio79
01-12-2009, 11:20
No niestety czasami jak zardzewieje+zapiecze to niestety trzeba przejść do radykalnych środków.
Moim zdaniem próbuje rozruszać kombinerkami czy jakoś sposobem. Z wyciągnięciem się na pier... a tak na prawdę to rdzewieje to co na zewnątrz.
slawek 73
01-12-2009, 15:11
próbowałem ale nie ma dojścia,kolektor przeszkadza.ten cyngwajs od zaworu nie widać aby był zardzewiały,tylko przy kolektorze gdzie łączy się z jakąś klapką jak myślę jest trochę rdzy.
Wogóle to z czym masz problem że chcesz dłubać przy westgate? on tak lekko nie chodzi jak się wydaje i rękami go raczej trudno ruszyć.
slawek 73
01-12-2009, 20:21
Odkręciłem osłonę kolektora tam jest małe okienko,wkręcałem silnik 3 może 4 tysiące obrotów i zaworek nawet nie drgnoł o milimetr.Jedno pytanko zatkałem wlot powietrza scisneło węże,gdy dodawałem na zatkanym dolocie sciskało ich jeszcze bardziej.Tak ma być?
Odkręciłem osłonę kolektora tam jest małe okienko,wkręcałem silnik 3 może 4 tysiące obrotów i zaworek nawet nie drgnoł o milimetr
Bo na postoju turbo nie napompuje Ci takiego ciśnienia żeby westgate sieotworzył, ponownie się pytam zaś po co szukasz dziury w moście?
Jedno pytanko zatkałem wlot powietrza scisneło węże,gdy dodawałem na zatkanym dolocie sciskało ich jeszcze bardziej.Tak ma być?
NO pewno, przecież silnik zasysa powietrze a Ty mu dolot zatykasz więc tworzy podciśnienie i sciska węze.
klaudio79
01-12-2009, 20:52
Dokładnie Sławku 73 tak jak pisze Hipo. Podaj przyczynę a może coś się wymyśli.
slawek 73
01-12-2009, 20:58
Czytałem na forum że czasami lubi się zacinać.Popsikałem wd-40 jakby coś pomogło ma troszkę lepszego kopa,ale na 3-4-5 bo 1-2 wchodzi szybko na obroty wolniej przyspiesza.W zeszłym tygodniu byłem na kąpie okazało się że mam 4 błędy przepływka i coś z ;iniekcją; myślę że chodzi coś paliwo,wtryski albo pompa.Potem pojechaliśmy na próbę,po skasowaniu błędów kazał wkręcać do 4 tyś.Na 4 doszedłem do 140km\h i pytał czy tak może być.Pytałem o 1i2 powiedział że tak ma być
Czytałem na forum że czasami lubi się zacinać.Popsikałem wd-40 jakby coś pomogło ma troszkę lepszego kopa
Chyba efekt placebo zadziałał ;)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.