JuSz
21-06-2009, 23:14
Założyłem ten temat gdyż przeglądając forum nie znalazłem odpowiedzi na na mój problem, który pojawił się niedawno.
Silnik zaczął szarpać podczas jazdy szczególnie 2 i 3 bieg - na podwyższonych obrotach w miarę szedł. Zauważyłem przebicie na przewodzie wysokiego napięcia pierwszego cylindra (Uno 1.0 Fire silnik 156A2.246) - sugerowane wypadanie zapłonów - wymiana przewodów na nowe i nic nie pomogło (na marginesie firmy JANPOL - nie przypuszczałem że przewody tak mogą świecić w ciemności). Wymieniłem na inne lekka poprawa. Wymiana kopułki rozdzielacza i palca, cewki - nic nie dało. Wszystkie pomiary multimetrem prawidłowe (rezystancje), ciśnienie sprężania i świece bardzo dobre. Nie podmieniałem jeszcze modułu zapłonowego (na aparacie).
No i pozostał do sprawdzenia układ zasilania (ale myślę, że po tej stronie wsio gra).
Acha ciekawym objawem jest okresowe przygasanie lampy stoboskopowej założonej na centralny przewód wysokiego napięcia cewki zapłonowej!
Jakieś sugestie i podpowiedzi?
Silnik zaczął szarpać podczas jazdy szczególnie 2 i 3 bieg - na podwyższonych obrotach w miarę szedł. Zauważyłem przebicie na przewodzie wysokiego napięcia pierwszego cylindra (Uno 1.0 Fire silnik 156A2.246) - sugerowane wypadanie zapłonów - wymiana przewodów na nowe i nic nie pomogło (na marginesie firmy JANPOL - nie przypuszczałem że przewody tak mogą świecić w ciemności). Wymieniłem na inne lekka poprawa. Wymiana kopułki rozdzielacza i palca, cewki - nic nie dało. Wszystkie pomiary multimetrem prawidłowe (rezystancje), ciśnienie sprężania i świece bardzo dobre. Nie podmieniałem jeszcze modułu zapłonowego (na aparacie).
No i pozostał do sprawdzenia układ zasilania (ale myślę, że po tej stronie wsio gra).
Acha ciekawym objawem jest okresowe przygasanie lampy stoboskopowej założonej na centralny przewód wysokiego napięcia cewki zapłonowej!
Jakieś sugestie i podpowiedzi?