pwl
07-04-2009, 09:42
Witam!
Poprawcie mnie jeśli źle rozumuję, jeżeli szczelnie zatkam przewód pomiędzy przepustnicą a filtrem powietrza to silnik powinien zgasnąc, bo w poprawnie działąjącym układnie nie ma możliwości zasysania powietrza z innego miejsca niż kanały poprzedzające filtr.
U mnie natomiast we Fiacie Brava 1.4 12V po zatkaniu przewodu powietrznego silnik znacznie zejdzie z obrotów, przydusi się ale już po chwili zaczyna "swobodnie" pracować. Rozumiem że to nie jest normalny stan i powinienem usunąć nieszczelności.
Gdzie powinienem ich szukać?
Czy ktoś z Was może mi napisać jakie uszczelnienia są użyte w okolicach przepustnicy? Chciałbym się zaopatrzyć w komplet uszczelek zanim zabiorę się za rozbieranie czegokolwiek i chciałbym wiedzieć czego wogóle się spodziewać.
Pytam, bo przypuszczam że może to mieć jakiś związek z "falujacymi obrotami". Sprawdziłem przewody wychodzące z krokowca i zdają się być ok, więc przyzyny muszę poszukac gdzie indziej.
Dzięki!
Poprawcie mnie jeśli źle rozumuję, jeżeli szczelnie zatkam przewód pomiędzy przepustnicą a filtrem powietrza to silnik powinien zgasnąc, bo w poprawnie działąjącym układnie nie ma możliwości zasysania powietrza z innego miejsca niż kanały poprzedzające filtr.
U mnie natomiast we Fiacie Brava 1.4 12V po zatkaniu przewodu powietrznego silnik znacznie zejdzie z obrotów, przydusi się ale już po chwili zaczyna "swobodnie" pracować. Rozumiem że to nie jest normalny stan i powinienem usunąć nieszczelności.
Gdzie powinienem ich szukać?
Czy ktoś z Was może mi napisać jakie uszczelnienia są użyte w okolicach przepustnicy? Chciałbym się zaopatrzyć w komplet uszczelek zanim zabiorę się za rozbieranie czegokolwiek i chciałbym wiedzieć czego wogóle się spodziewać.
Pytam, bo przypuszczam że może to mieć jakiś związek z "falujacymi obrotami". Sprawdziłem przewody wychodzące z krokowca i zdają się być ok, więc przyzyny muszę poszukac gdzie indziej.
Dzięki!