Zobacz pełną wersję : Tylne hamulce .... zgłupiałem
Chciałem wymienić dzisiaj okładziny w tylnych hamulcach i nie mogłem zdjąć bębna stukająć, pukając i zapierając (podejrzewam że jest wysoki rant) a że nie mam chwilowo gotówki aby przeznaczyć ją na nowe bębny zaniechałem działań i przyjrzałem się przez dziurkę okładzinom i IMHO jest ok bo jakies 3mm chociaż w dolnej części poodpadała.
Jako że jutro mam badania techniczne chciałem przy okazji poprawić działanie hamulca awaryjnego tudzież zwanego ręcznym no i.... Gdzie jest śruba do podciągnięcia linki ?, rozberałem popiołkę, zdjąłem tą badziewną gumę z wajchy (przy okazji wyciągając jakieś 10zł w drobnych). Zębrowicz pokazuje że jest z tak jakby pod dzwignią, ale ja tego dostrzec nie mogłem. Czy do regulacji muszę zdemontować tunel :? ?
Co do zdjęcia bebnów to naturalne, że taki rant się tam tworzy. Idzie zdjąć bęben, ale musisz pokombinować śrubokrętami, podważać, aż w końcu zejdzie. Co do regulacji linki to musisz wejść pod auto w kanał i tam odnajdziesz regulację ;)
miszko, podważałem i inne cuda robiłem nic nie pomogło, ale co mi przyszło do głowy to żeby spróbować wkręcić większą śrubkę w miejsce szpilek centrujących koło, tylko że mam remont i nie było czasu już się tym zająć.
Co do ręcznego to nie mam regulacji pod spodem bo właziłem do kanału bo chciałem obczaić jak ten ręczny zrobiony, a wymieniłem tylko filtr paliwa... jutro przed przeglądem jeszcze pooglądam dokładniej dźwignię ręcznego.
Bęben często zapieka się na piaście, daj WD i jak już pisałeś wkręć śruby w miejsce kołków ustalających, tylko żeby były płaskie bo stożkowe śruby popsują ci gwint pod kołki :mrgreen:
Józek, niezapieczony, tylko ten rant przeklęty, za śrubę masz punkcik.
A badania przeszedł, tylko na szarpakach wyszło że mam wahacze do wymiany...
bercik1965
06-03-2009, 13:05
no cóż sprawa jest ciężka sam miałem taką sytuację niestety nie obyło sie bez użycia siły a że nie zależało mi na szczękach więc zrobiłem to po rusku czyli młotek i breszka taka do ściągania opon i udało sie nie pogiąłem nic czego nie można by było wyprostować a więc jak sam widzisz bez użycia siły się nie da a co do ręcznego to regulacja jest w kabinie zaraz przy dźwigni ręcznego z tego co wiem uderz do Hipo on będzie wiedział na pewno
Musisz sciagnac ta gume, oslone recznego po prostu ja ciag do gory i zejdzie. Sruba jest pod ta guma
[kom:7fec37cbcf] Edytowany: Proszę pisać poprawnie.[/kom:7fec37cbcf]
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.