Zobacz pełną wersję : [silnik] Jakie obroty TD 100KM
Mc_Homer
30-01-2009, 16:45
Witam
Mam pytanie czy ktoś wie jakie powinny być obroty w Marysi TD 100 KM bo nie wiem czemu ale mam taka akcje ze nie zawsze nie zależnie od pogody można powiedzieć ze przez przypadek zaczyna mi pracować nie równo silnik i nie mam pojęcia o co chodzi i co najgorsze nie ma na to reguły jak wie ktoś jakie powinien mieć obroty już po zagrzaniu
?
bercik1965
30-01-2009, 19:11
po zagrzaniu 800/850 przed około 1100/1200
Sciagnij sobie serwisówke z downloadu, tam masz wszystkie dane silnika.
Mc_Homer
30-01-2009, 20:45
ok wielkie dzieki sprawdze ale tak mam ok 800 a na zimnym ok 1000 dzieki
ja na zimnym mam niecałe ( różnica o grubość wskazówki) 1000 a na ciepłym równo 1000 więc ogólnie na ciepłym minimalnie ma większe
ja na zimnym mam niecałe ( różnica o grubość wskazówki) 1000 a na ciepłym równo 1000
Czyli masz za wysokie. 850 + - 10obr na min podaje serwisówka.
no to trzeba będzie zmniejszyć:) w td to chyba tylko tą śrubke ustawiającą min obroty ( która blokuje by linka gazu nie odbijała za bardzo) i gotowe:) mam tego fiata kilka miechów i w ogóle trzeba by go tu poprawić czy tam poprawić a zwłaszcza przejrzeć dokładniej:)
w td to chyba tylko tą śrubke ustawiającą min obroty ( która blokuje by linka gazu nie odbijała za bardzo) i gotowe :)
Dokładnie :)
przy mojej pompie paliwa taka regulacja nie przejdzie bo jak wkręcę tę śrubkę to ta dźwignie nie odbija już bardziej więc nie będę się na razie w to bawił, są inne problemy i mam takie pytanko:
mam ułamane takie uszy przy dolnej części obudowy od filtru powietrza, przez co prawdopodobnie nie dociska mi dobrze tej gumy od filtra więc nie jest szczelnie ale nie jest tak że jest zupełnie szczelina tylko po prostu nie jest to ściśnięte odpowiednio, więc czy nie będzie to szkodzić na silnik, szukać obudowy na szrocie czy nie?? silnik zaraz za filtrem nie bierze lewego powietrza:)
[ Dodano: 2009-01-31, 13:38 ]
sprawdzałem przed filtrem i po , czy się dusi
Mc_Homer
31-01-2009, 15:29
Dokladnie sprawidzilem i obroty dla silnikow TD sa takie same i sa w granicach 830 do 870 rmp.
przy mojej pompie paliwa taka regulacja nie przejdzie bo jak wkręcę tę śrubkę to ta dźwignie nie odbija już bardziej
A sprawdzałeś czy blokuje Ci dźwignia czy moze linkę od gazu trzeba popuscić ?
nie sprawdzałem :( nie pomyślałem o tym
No to sprawdź bo czasami może być już faktycznie koniec na pompie, ale równie dobrze może i linka jeszcze trzymać .
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.