dziobaku
13-11-2008, 20:45
Witam kolegów, tyle co kupiłem maryśke w JTD objeździłłem długi weekend i po powrocie rozbiłęm miske na krawężniku którą już wykręciłęm stąd pytanie: czy w silnikach JTD (rok 2001, 110KM) nie ma uszczelki pod mise bo w moim było coś w stylu silikonu lub kleju i nie wiem czy ktos grzebał i nie dał czy po prostu sie nie stosuje? i czy ktos wie jaka jest kolejność i wartość dokecania (Nm) śrub w misie? moze uda mi sie ją pospawać jutro w jakimś warsztacie TIGiem to wezme sie za montaż...
moze ktos ma książke pdf'a to powinno pisać,
a moze ktos ma takeigo pdf'a to prosiłbym o kontakt ;)
na koniec ciekawostka która mi chodzi po głowie, mam opony 185/65/14cali i przy 2000 obr/min na 4biegu mam ok 70km/h na budziku Niby nic tylko nie bardzo mam kiedy wrzucić 5biegu bo mało jeżdże po trasach, a raczej na miejscu czy to przełożęnie normalne w tych modelach? może jakbym dał troche niższy profil 185/55 to moze czesciaj używałbym 5biegu tylko jak wtedy trzeba bedzie uważać na mise...
moze ktos ma książke pdf'a to powinno pisać,
a moze ktos ma takeigo pdf'a to prosiłbym o kontakt ;)
na koniec ciekawostka która mi chodzi po głowie, mam opony 185/65/14cali i przy 2000 obr/min na 4biegu mam ok 70km/h na budziku Niby nic tylko nie bardzo mam kiedy wrzucić 5biegu bo mało jeżdże po trasach, a raczej na miejscu czy to przełożęnie normalne w tych modelach? może jakbym dał troche niższy profil 185/55 to moze czesciaj używałbym 5biegu tylko jak wtedy trzeba bedzie uważać na mise...