przemeks
18-09-2025, 11:41
Witam!
Mam bardzo uciążliwy wycieku oleju za kołem pasowym napędzanym przez wał korbowy. Koło zostało już zdjęte, za nim jest śruba E18, jak wyczytałem z gwintem lewoskrętnym. Po zdjęciu śruby powinienem mieć możliwość wymiany uszczelniacza. Rozumiem jednak, że to nie takie proste - muszę zablokować rozrząd. Mam już zestaw do blokady. Pytanie - co tak naprawdę muszę (i gdzie) zablokować aby bezproblemowo odkręcić te śrubę ? Bardzo proszę o pomoc :)
Auto to fiat Doblo z 2008, 1.3 75 km.
Mam bardzo uciążliwy wycieku oleju za kołem pasowym napędzanym przez wał korbowy. Koło zostało już zdjęte, za nim jest śruba E18, jak wyczytałem z gwintem lewoskrętnym. Po zdjęciu śruby powinienem mieć możliwość wymiany uszczelniacza. Rozumiem jednak, że to nie takie proste - muszę zablokować rozrząd. Mam już zestaw do blokady. Pytanie - co tak naprawdę muszę (i gdzie) zablokować aby bezproblemowo odkręcić te śrubę ? Bardzo proszę o pomoc :)
Auto to fiat Doblo z 2008, 1.3 75 km.