pokawake
23-08-2025, 05:53
Cześć
Ducato 2.3 multijet euro 6, 2018
Wypaliło mi kolektor ssący na wylot na wysokości wylotu egr. Po rozebraniu okazało się że zawór egr się zacinał. Wymieniłęm kolektor, wyczyściłem egr, złożyłem wszystko do kupy.
Pierwsza jazda i od razu słychać gdzieś lewe powietrze ale tylko podczas jazdy na biegu, na luzie tego nie słychać. Po jakichś 20min wywaliło błedy P2002, P1206.
Błędy z tego co wyszukałem sugerują zapchany filtr dpf.
Jak mogę zdiagnozować stan dpf?
Jakim darmowym programem mogę włączyć wypalanie dpf?
Czy przedmuch może powodować te błędy?
Gdzie mogą być przedmuchy jadąc pod obciążeniem że nie słychać tego na postoju?
Pozdrawiam
Ducato 2.3 multijet euro 6, 2018
Wypaliło mi kolektor ssący na wylot na wysokości wylotu egr. Po rozebraniu okazało się że zawór egr się zacinał. Wymieniłęm kolektor, wyczyściłem egr, złożyłem wszystko do kupy.
Pierwsza jazda i od razu słychać gdzieś lewe powietrze ale tylko podczas jazdy na biegu, na luzie tego nie słychać. Po jakichś 20min wywaliło błedy P2002, P1206.
Błędy z tego co wyszukałem sugerują zapchany filtr dpf.
Jak mogę zdiagnozować stan dpf?
Jakim darmowym programem mogę włączyć wypalanie dpf?
Czy przedmuch może powodować te błędy?
Gdzie mogą być przedmuchy jadąc pod obciążeniem że nie słychać tego na postoju?
Pozdrawiam