MateuszP
21-04-2025, 23:42
Cześć!
Mam mały problem z dźwignią biegów. Po przejechaniu pewnej drogi (ciepły olej w skrzyni?) dźwignia biegów zaczyna topornie pracować, nie wraca do pozycji neutralnej. Ciężko wtedy trafić w bieg, zwłaszcza 3. i 4. Dodatkowo, od pewnego czasu pedał sprzęgła nie zawsze wraca od razu w górne położenie.
Podglądałem na jutubie jak się ustawia dźwignię w położeniu neutralnym z wykorzystaniem blokady ale pod mieszkiem linek nie ruszałem, bo nic nie chciałem spieprzyć i na smarowaniu linek poprzestałem.
Gdzie szukać przyczyny: w skrzyni, sprzęgle czy kombinować z ustawieniem fabrycznym drążka w pozycji neutralnej?
Mam mały problem z dźwignią biegów. Po przejechaniu pewnej drogi (ciepły olej w skrzyni?) dźwignia biegów zaczyna topornie pracować, nie wraca do pozycji neutralnej. Ciężko wtedy trafić w bieg, zwłaszcza 3. i 4. Dodatkowo, od pewnego czasu pedał sprzęgła nie zawsze wraca od razu w górne położenie.
Podglądałem na jutubie jak się ustawia dźwignię w położeniu neutralnym z wykorzystaniem blokady ale pod mieszkiem linek nie ruszałem, bo nic nie chciałem spieprzyć i na smarowaniu linek poprzestałem.
Gdzie szukać przyczyny: w skrzyni, sprzęgle czy kombinować z ustawieniem fabrycznym drążka w pozycji neutralnej?