Zobacz pełn± wersję : Niskie napięcie akumulatora Mes
Czaja77Olsztyn
16-02-2025, 13:14
Pacjent to 500 z silnikiem 1.3 ,po podłączeniu Mesa w ECU silnika w tabeli napięcie akumulatora pokazuje niską wartość np 5,7 V ,dodam że Aku nowe naładowane,plecionka masy zmieniona,auto raz na jakieś czas ma problem z odpalaniem ( odpali np za 3/4 razem),w sterownikach brak błędów, świece żarowe nowe, filtry zmienione ,wszystkie czujniki pokazują prawidłowe wartości,ktoś ma jakieś pomysły?
Program Ci glupoty pokazuje,pewnie masz pirack± wersję?!.Jak masz wtryski 0445 110 351 w tym silniku , to rozgladaj się za nimi.... Sam te naprawy robilęs ,czy mechanik jakowy¶ się "męczył". Jak bledów nima ,to auto sprawne, tylko kierowca, p...Niech "fachowcy" sprawdza Ci wtryskiwacze...:lol::roll:
Czaja77Olsztyn
16-02-2025, 14:06
Wszystkie naprawy które dam radę robię sam,mam kolegę w serwisie fiata,sprawdzał wszystko ich programem i wszystko jest niby ok,korekty wtrysków bardzo dobre , wszystkie czujniki pokazuj± prawidłowe warto¶ci.,a wyjęcie wtrysków to ostateczno¶ć.
Samym programem to ch...a zrobi±, ten ich Witech to nie szklana kula?!Jezd do goscia co siedzi we wtryskach CR.Korekty to piku¶.Trzeba zrobić probe przelewow±, ktorys nie trzyma cisnienia, bo te wtryski sa b. cieniutkie i nie wytrzymuj± wiecej srednio i jak 150 kkm. Ceny wtryskow od 700zl/szt.Jeszzce mozesz do testu odpi±c czujnik temp. plynu (jest przy termostacie) ,moze mu sie poprawi? Moze wystarczy zmienic dawki startowe wtryskiwaczy i bedzie lepiej.:lol:
Czaja77Olsztyn
16-02-2025, 15:03
O widzisz,ogarnę sam dawki wtryskiwaczy?
Trza miec program i interfejs.Popytaj gosci co zajmuj± się tuningiem diesli,oni maj± wszystko co trzeba...:lol:
Czaja77Olsztyn
28-02-2025, 21:22
Witam, zrobiłem dzi¶ ten test przelewowy w tym Fiacie 500 1.3 75 km,i tak silnik temperatura około 75/80 stopni i taki wynik
Robiłem cztery i pół minuty
Od strony rozrz±du
1-30 mil
2-48 mil
3-52 mil
4-43 mil
Jutro z rana zrobię jeszcze na zimnym silniku.
Co o tym my¶lisz?
Generalnie im mniejsza wartosc tym lepiej. Ten trzeci jest "kiepski", prawie dwukrotnie wiecej ,niż ten 1. Rozrzut nie powinien byc wiekszy niz 10-15%. Najgorsze s± te dwa 2 i 3.Gdybys mial program ,mozesz zobaczyc na cisnienie paliwa rzeczywiste i oczekiwane.Spada cisnienie na szynie ,no wtryski "przelewaj±" gór±. U Ciebie masz wtryski 0445 110 183 , te s± dosc tanie i w miare trwale. Ja mam w 500L 0445 110 531, to kiepskie s± bardzo, szybko padaj± i drogie w regeneracji i jako nowe. Wszyscy o tym wiedz± i cena się trzyma. Koncz±c ,jak auto zapala w miarę, to mozesz się nie spieszyć z wymian± ,a myslec o dwoch wtryskach.:rolleyes:
Czaja77Olsztyn
28-02-2025, 23:45
Tak my¶lałem, wtryski według opisu po Vin mam o numerze
55197875 a zamienne
71794966
71793008
71793240
71793008
Jutro jeszcze zobaczę z rana na zimnym.
Czaja77Olsztyn
01-03-2025, 13:19
A więc tak dzi¶ silnik zimny
I takie wyniki
1-30mil
2-38mil
3-38mil
4-35mil
Jeszcze jedna próba tyle że przy dodawaniu gazu tak do 2500 obrotów
Wyniki
1-44mil
2-58mil
3-58mil
4-49mil
Teraz sam już nie wiem .i tak jak pisałe¶ wtryski numer 0445110183
Generalnie nie ma co ruszac. Skoro Cie irytuje to zapalanie za ktoryms razem,mozesz jeszce odpiac dla testu czujnik temperatury plynu i zobaczyć i czy lepiej zapala.?! Moze trzeba poprawic dawki startowe(wgranie nowej mapy do sterownika). Sprawdzenie zaworu EGR, botez moze powodowac trudnosci z rozruchem.
Czaja77Olsztyn
01-03-2025, 18:24
Dziękuję za wszystkie porady,zaraz lato to będzie lepiej..
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.