Zobacz pełną wersję : Czy warto Tipo 2018 1.3 multijet 95 koni
piotrekrom
06-12-2024, 08:43
Witam wszystkich. Mam okazję kupić Tipo z 2018 z silnikiem 1.3 multijet 95 koni z przebiegiem ok. 197 tys. km serwisowane.
Czy z tym silnikiem i przebiegiem warto kupować. Jednak silnik niewielki?
Z góry dziękuję za opinię.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Witam wszystkich. Mam okazję kupić Tipo z 2018 z silnikiem 1.3 multijet 95 koni z przebiegiem ok. 197 tys. km serwisowane.
Czy z tym silnikiem i przebiegiem warto kupować. Jednak silnik niewielki?
Z góry dziękuję za opinię.
I jeszcze cena 25 tys. zł.
Sylvester
06-12-2024, 19:48
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie - czy warto. Przebieg roczny ponad 30 tys. km. Sprawdź czy jeździło w firmie. To że sprzedaje osoba prywatna nie oznacza że nie było po leasingu. Jeżeli serwisowane w aso to wymiany oleju co mogły być robione co 30 tys. km. Ogólnie temat do przemyślenia czy obecnie kupować diesla.
Bierz, mam taki silnik w 500L, 225 tys. nalotu i git. Spalanie 4,5-6 L/ON.Jedyna chu...jnia to skrzynia "5"..Jezdze firmowym fordem courierem 100KM, skrzynia jest "6" , calkiem inna jazda,a moc silnikow podobna. Silnik 1,3 masz na lancuchu, fabryka zaleca wymiane co. 250 tys(jak nie "dzwoni" mozna jeszcze wiecej pociagnąc). Masz DPF ,ale jeszcze bez adblue.Diesle wracają z powrotem do łask,szczegolnie widac to na zachodzie(Niemcy, Francuzi, Wlosi itd.) W tipku w Pb 1,4 co masz 90 KM ?!, porownaj sobie masy auta i momenty obrotowe silnikow, wtedy bedziesz mial jasnosc ,czy warto?! I za te pieniądze , kawał auta, a jaki wygodny?! Widzisz po przebiegu ,ze gosc jezdzil ,a nie stał w garazu , to o czyms swiadczy ,auto ma jezdzić...i basta! Po nowym roku LPG ,tez pojdzie w gore,zobaczysz jak "gaziarze " bedą kwiczeć.:lol:;-)
ps. silnik 1,4 benz. 127Nm/4,5tys.rpm,,, silnik 1,3 jtd 200Nm/1,5 tys.rpm. a 1,6 jtd 320Nm przy 1,7tys/rpm.!!!
Tylko 25 000 PLN? Za ten rocznik? Rozumiem, że przebieg niemały, ale to nie wszystko.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
ps. silnik 1,4 benz. 127Nm/4,5tys.rpm,,, silnik 1,3 jtd 200Nm/1,5 tys.rpm. a 1,6 jtd 320Nm przy 1,7tys/rpm.!!! Same suche dane to nie wszystko. Mam porównanie swojego tipo t jeta do c maxa 1.5 120 KM, który na papierze ma więcej Nm, a w jeździe tego zupełnie nie czuć = z t jetem nie ma szans. Z drugiej strony MJ 1.6 na papierze 100 Nm więcej niż t jet, a osiągi obu identyczne, nawet z małą przewagą t jeta. Trzeba zrobić jazdę próbną i to najlepiej w różnych warunkach, nie tylko po mieście. Widać, że kupujący jeździ 1,9 JTD i może się okazać, że ten mały diesel będzie jednak za słaby.
1,6 biedzie palił minimum 1 litr na 100 więcej niż stary 1,9
Tak na marginesie.
wymień tylko rozrząd..Zdarzało się im pękać koło 200tyś
piotrekrom
11-12-2024, 14:22
Dziękuję za wszystkie komentarze.
Kupiłem jednak sedana z 2017 z silnikiem 1.6 multijet.
Pozdrawiam
No to niech Ci służy jak najdłużej!
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.