Zobacz pełną wersję : tipo t-jet 1,4 120km lpg z 2017r i problem z pocącą się chłodniczką oleju
firemanek
04-12-2024, 18:46
Mam problem, jak w tytule, poci mi się chłodniczka oleju, czy ktoś z Was już z tym robił?, nie mogę znaleźć jakie tam przychodzą między chłodniczkę a podstawę uszczelki, bo wszędzie jest to podstawa z wkładem filtru oleju, a ja mam filtr puszkowy a nie wkład. Wolałbym kupić uszczelki zanim to rozbiorę :-).
U mnie chłodnicza oleju jest uwalona w oleju jaki wylewa się na nią przy wymianie filtra oleju. Po każdej wymianie filtra oleju olej z filtra ją zalewa a ja potem obficie pryskam po niej zmywaczem do hamulców.
W świetle powyższego jesteś pewien na 100%, że to coś się poci a nie jest to rozłaź y olej po wymianie filtra oleju?
firemanek
04-12-2024, 23:33
filtr i kołnierz wokół są suche a chłodniczka mokra, sprawdziłem przed napisaniem :-)
Filtr jest nowy, a po wykręceniu starego olej wylewa się i cieknie po niej. Kołnierz od góry przed wręczeniem nowego dansie wytrzeć bo jest dostep. A syf niżej zostaje w zakamarkach.
Ja masz dostępnego kanału czy podnośnika to po zdjęciu osłony spróbuj obficie spryskać to zmywaczem do hamulców bo wymyć ile się da. Potem dla pewnosci poobserwuj czy olej się pojawi zaraz czy dopiero po następnej wymianie filtra.
firemanek
05-12-2024, 10:38
Filtr jest nowy, a po wykręceniu starego olej wylewa się i cieknie po niej. Kołnierz od góry przed wręczeniem nowego dansie wytrzeć bo jest dostep. A syf niżej zostaje w zakamarkach.
Ja masz dostępnego kanału czy podnośnika to po zdjęciu osłony spróbuj obficie spryskać to zmywaczem do hamulców bo wymyć ile się da. Potem dla pewnosci poobserwuj czy olej się pojawi zaraz czy dopiero po następnej wymianie filtra.
Proszę cię, jeśli nie wiesz nic o tej uszczelce, nie zaśmiecaj mi tematu, bo szanse, że ktoś mi tu odpowie tylko zmaleją.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
44323
to jest na pewno do podstawy z wkładem filtra,
Kolejny wpis zaśmiecający temat - link do załącznika nie bangla.
Dobrze Ci Qvadrat pisze, przy wymianie oleju w tjet olej spływa na chłodnice oleju. Ja zawsze przy wymianie w kazdym Tipo tjet wydmuchuje kompresorem olej z zakamarków chłodniczki olej. Przerabiam i serwisuje pare szt. Tipi tjet i w żadnym nic nie cieknie z chłodnicy oleju. W moim tjet też ok a mam prawie 200tkm przebiegu.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.