Balance
11-06-2024, 19:01
Wymieniałem alternator, ze względu na stuki sprzęgiełka. Przy okazji okazało się, ze miał słabe ładowanie. Nowy ma dużo lepsze.
Z racji, że samochód ma już 17 lat i będzie zdejmowany pasek, postanowiłem wymienić przy okazji koło pasowe (bo pasek i rolka były niedawno zmieniane).
Zauważyłem, że nowe koło pasowe ma lekkie bicie.
Koło pasowe jakie kupiłem to Dayco DPV 1046 - takie też polecali w ASO, jako dobry zamiennik.
Zauważyłem, że to nowe koło ma lekkie bicie. A na starym nie widziałem.
Pytanie, czy to normalne, może tak ma działać tłumik drgań skrętnych ? A w starym już nie działał, więc chodziło sztywno ?
Czy takie nowe koło pasowe powinno się kręcić idealnie równo ?
Bo pojechałem do mechanika, zaraz po tym i powiedział, że mam tak jeździć.
Może dlatego, że mu się nie chce poprawiać ?
Bo może nie wyczyścił powierzchni przylegania ?
A może koło wadliwe i do wymiany ?
Z racji, że samochód ma już 17 lat i będzie zdejmowany pasek, postanowiłem wymienić przy okazji koło pasowe (bo pasek i rolka były niedawno zmieniane).
Zauważyłem, że nowe koło pasowe ma lekkie bicie.
Koło pasowe jakie kupiłem to Dayco DPV 1046 - takie też polecali w ASO, jako dobry zamiennik.
Zauważyłem, że to nowe koło ma lekkie bicie. A na starym nie widziałem.
Pytanie, czy to normalne, może tak ma działać tłumik drgań skrętnych ? A w starym już nie działał, więc chodziło sztywno ?
Czy takie nowe koło pasowe powinno się kręcić idealnie równo ?
Bo pojechałem do mechanika, zaraz po tym i powiedział, że mam tak jeździć.
Może dlatego, że mu się nie chce poprawiać ?
Bo może nie wyczyścił powierzchni przylegania ?
A może koło wadliwe i do wymiany ?