rzel
29-05-2024, 21:12
Dołożyłem do doblo 2011 1.3 przełącznik z tempomatem, potem aktywowałem i osiowałem.
Miałem błąd U0019-01 Linia B-CAN i błąd tylnej wycieraczki B1015-13. PO skasowaniu i ponownym osiowaniu pierwszy błąd na razie zniknął. Drugi pojawił się znowu bo fabrycznie przełącznik miał taką opcję wycieraczki tylnej a nowy jej nie ma. Da się gdzieś w kompie wyłączyć tę tylną wycieraczkę żeby nie sypał tym błędem?
Przejechałem się i oczywiście tempomat nie działa. Włączam na ON w czasie jazdy, zapala się kontrolka na desce, puszczam gaz i auto zwalnia.
A może moim Mesem 4.6R1 nie jestem w stanie aktywować tempomatu?; zaznaczyłem tylko opcję tempomat 2009+ bo pierwsza opcja przed 2009 już była aktywna. Może nie mogą być obydwie jednocześnie włączone?
43855
EDIT:
1/ fabryczna wiązka tempomatu jest i poprawnie łączy przełącznik z BSI
2/ różne wersje MES widzą poprawnie zmiany włączenia tempomatu na ON/OFF
3/ kontrolka na wskaźnikach włącza się tak jak trzeba
4/ nie działa opcja + i - manetki tempomatu, a bez tego nie uruchomimy tempomatu
5/ podmiana przełącznika zespolonego na inny daje te same efekty co wyżej
6/ nasuwa się wniosek że ECU nie obsłuży tempomatu w moim aucie
Miałem błąd U0019-01 Linia B-CAN i błąd tylnej wycieraczki B1015-13. PO skasowaniu i ponownym osiowaniu pierwszy błąd na razie zniknął. Drugi pojawił się znowu bo fabrycznie przełącznik miał taką opcję wycieraczki tylnej a nowy jej nie ma. Da się gdzieś w kompie wyłączyć tę tylną wycieraczkę żeby nie sypał tym błędem?
Przejechałem się i oczywiście tempomat nie działa. Włączam na ON w czasie jazdy, zapala się kontrolka na desce, puszczam gaz i auto zwalnia.
A może moim Mesem 4.6R1 nie jestem w stanie aktywować tempomatu?; zaznaczyłem tylko opcję tempomat 2009+ bo pierwsza opcja przed 2009 już była aktywna. Może nie mogą być obydwie jednocześnie włączone?
43855
EDIT:
1/ fabryczna wiązka tempomatu jest i poprawnie łączy przełącznik z BSI
2/ różne wersje MES widzą poprawnie zmiany włączenia tempomatu na ON/OFF
3/ kontrolka na wskaźnikach włącza się tak jak trzeba
4/ nie działa opcja + i - manetki tempomatu, a bez tego nie uruchomimy tempomatu
5/ podmiana przełącznika zespolonego na inny daje te same efekty co wyżej
6/ nasuwa się wniosek że ECU nie obsłuży tempomatu w moim aucie