PDA

Zobacz pełną wersję : Ducato 3.0 Euro 5 2012r Brak napięcia na pompie zasilania, Pompa ok, bezpieczniki ok



pudzot
19-03-2024, 23:03
Witam,

Pomóżcie gdzie szukać przyczyny ? Pierwszy problem pojawił się w zimie, zamarzło paliwo, był ten sam objaw. Jak odmarzło to miesiąc samochodem jeździłem. Przychodzę dzisiaj i dalej ten sam problem. Brak zasilania na pompie paliwa, pompa na sztywno podłączona pod 12v pracuje. bezpieczniki sprawdzone, każdy z osobna. Może jest jakiś dodatkowy przekaźnik ? Posiada Ktoś schemat elektryczny układu paliwowego ?

Braval
19-03-2024, 23:38
Wez sie i wyczysc ten zbiornik ,jak cieplo. Co za badziew tankujesz ,ze zamarza???Zimą się jezdzi na pelnym zbiorniku i paliwie nie "od ruskich". Pompa sterowana jest z kompa pokladowego,przez przekaznik.Pewnie masz tam caly czas (+) , tylko mase , minus odcina. Przekaznik ,oczywiscie po pompy jest. Tu znajdziesz ...:lol:
przekaznik R 10 , bierz sie za robote, flaszka pozniej.

https://fusesdiagram.com/fiat/fuse-box-diagram-fiat-ducato-2007-2014.html#Fuse%20box%20in%20engine%20compartment.

pudzot
20-03-2024, 17:44
Wez sie i wyczysc ten zbiornik ,jak cieplo. Co za badziew tankujesz ,ze zamarza???Zimą się jezdzi na pelnym zbiorniku i paliwie nie "od ruskich". Pompa sterowana jest z kompa pokladowego,przez przekaznik.Pewnie masz tam caly czas (+) , tylko mase , minus odcina. Przekaznik ,oczywiscie po pompy jest. Tu znajdziesz ...:lol:
przekaznik R 10 , bierz sie za robote, flaszka pozniej.

https://fusesdiagram.com/fiat/fuse-box-diagram-fiat-ducato-2007-2014.html#Fuse%20box%20in%20engine%20compartment.

Dzięki wielkie za info, sprawdzę to w najbliższym czasie. A samochód był zatankowany paliwem letnim, stał z 4 miesiące bo był przerabiany, później nadeszły mrozy no i był kłopot z odpaleniem. musiałem spuszczać całe paliwo, nalałem świeżego ale pewnie jakiś syf w zbiorniku został. Do wymiany pewnie będzie filtr paliwa, bo ostatnio było -2 i właśnie po tej nocy nie odpalił. a kilka dni wcześniej nim jeździłem.